بازدید 12911

فردا اول ماه شوال و عيد سعيد فطر است

نماز پرفیض عید سعید فطر، فردا به امامت ولی امر مسلمین جهان، آیت‌الله خامنه‏ای در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد. این مراسم از ساعت 7،45 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در دانشگاه تهران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۲:۱۰ 19 September 2009

دفتر مقام معظم رهبري در اطلاعيه‌اي اعلام كرد، حلول ماه شوال از نظر رهبرانقلاب مسجل شد و فردا يكشنبه روز اول شوال و عيد سعيد فطر است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، دفتر مقام معظم رهبري اعلام كرد: بنا بر گزارش‌هاي رسيده از مناطق گوناگون كشور از سوي گروه‌هاي استهلال، فردا يكشنبه مصادف با 29 شهريور ، اول ماه شوال و عيد سعيد فطر است.

بر این اساس، نماز پرفیض عید سعید فطر، فردا به امامت ولی امر مسلمین جهان، آیت‌الله خامنه‏ای در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد. این مراسم از ساعت 7،45 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در دانشگاه تهران آغاز می‌شود.

با توجه به اینکه مصلای بزرگ حضرت امام(ره) به دلیل ساخت و ساز صحن اصلی، برای برپایی نماز عید سعید فطر مناسب و آماده نیست، این مراسم در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. درهای دانشگاه تهران از ساعت 6 صبح فردا به روی نمازگزاران بازخواهد بود.

«تابناک» به سهم خود، با تبریک این عید بزرگ به میهمانان ضیافت الهی، برای همه روزه‏داران طلب قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک می‏‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آقا چی شد، قرار بود دوشنبه باشه که؟
عید فطر مبارک.
تبریک به همه ی هموطنان عزیز
تبريک ميگم اين عيدرو به همه ی مسلمانان به خصوص ايرانيها ی روزه دار و اميدوارم زمينه اي بشه واسه اشتی گروه ها باهم
**********
عیدتان مبارک...

**********
خدا را شاکر و سپاسگزاریم که بار دیگر این توفیق را نصیبمان کرد و در عمر کوتاه و زودگذر خود توانستیم رمضانی دیگر را تجربه کرده و در حد توان خود در جهت کسب رضای الهی تلاش کنیم...
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت ان کسی است که بخشیده می شود
عید مبارک و التماس دعا
اصولا تو مملکت ما اونی همیشه که احتمالا کمتره اتفاق میافته!!!!
ايامكم سعيدا الطافكم مزيدا عيدكم المبارك
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل