بازدید 1690

قلعه نويي: انتقاداتم سازنده است نه مخرب

هر چند که مصدوميت عماد رضا برطرف شده و وي مي تواند ما را در اين ديدار همراهي کند اما، به جز وي احسان حاج صفي را به دليل سه کارته و محروم بودن و همچنين محرم نويدکيا را نيز به دليل مصدوميت در اختيار نداريم.
کد خبر: ۶۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۹ 19 September 2009
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دليل شکايت کميته تيم هاي ملي را به خاطر صحبت هايم نمي دانم اما انتقادات من از تيم ملي سازنده است نه مخرب.

امير قلعه نويي در گفت وگو با ايرنا، ضمن تبريک فرا رسيدن عيد سعيد فطر، اظهار داشت: در همه جاي دنيا اينگونه است که مربيان تيم هاي ليگ در خصوص بازي هاي تيم ملي و نحوه تعامل با اين تيم انتقاد مي کنند. صحبت هاي من نيز درخصوص تيم ملي کشورم قانوني بوده و تصور مي کنم اينگونه انتقادات از تيم ملي سازنده باشد.

وي در پاسخ به اين سئوال که شکايت کميته تيم هاي ملي از قلعه نويي در کدام مرحله است، خاطرنشان ساخت: به دليل اينکه جلسه هفته گذشته اين کميته در آستانه ديدار سپاهان و پاس همدان برگزار شد، با اجازه از مجتبي شريفي در اين جلسه حضور نيافتم و هنوز هم در خصوص صادر شدن يا نشدن راي در اين رابطه بي خبرم.

سرمربي تيم سپاهان درباره شرايط تيمش نيز تصريح کرد: خوشبختانه بعد از مدت ها تا حدودي تمام نفرات خود را در اختيار داشته و با تيمي کامل تمريناتمان را پيگيري کرده ايم. علاوه بر آن به انسجام تيمي و بلوغ تاکتيکي نيز رسيده ايم و با آمادگي کامل به مصاف ملوان خواهيم رفت.

وي ضمن دشوار دانستن ديدار با ملوان تاکيد کرد: بازي با تيم هايي که محمد احمد زاده هدايت آن را بر عهده دارد چه در داخل و چه خارج از شهر انزلي در مجموع دشوار است. احمد زاده يک مربي صاحب سبک است و با برنامه در مقابل حريفان خود ظاهر مي شود. علاوه بر آن حمايت هواداران اين تيم در ورزشگاه خانگي عرصه را براي هر حريفي تنگ تر مي کند.

سرمربي تيم سپاهان ادامه داد: با اين حال همانطور که گفتم تمرينات مناسبي را بعد از بازي با پاس پشت سر گذاشته ايم و خود را براي کسب هر سه امتياز اين ديدار در کنار ارائه يک بازي زيبا و هجومي آماده کرده ايم.

قلعه نويي با اشاره به مصدومان و محرومان سپاهان تصريح کرد: هر چند که مصدوميت عماد رضا برطرف شده و وي مي تواند ما را در اين ديدار همراهي کند اما، به جز وي احسان حاج صفي را به دليل سه کارته و محروم بودن و همچنين محرم نويدکيا را نيز به دليل مصدوميت در اختيار نداريم.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر ميزان رضايتش از عملکرد ابراهيم توره خاطرنشان ساخت: توره مدت کوتاهي است که در تمرينات تيم ما حاضر شده است با اين حال از نحوه بازي اين بازيکن رضايت دارم، ضمن اينکه معتقدم پتانسيل ابراهيم توره بالاتر از اين ها بوده و وي مي تواند در آينده خود را به خوبي نشان دهد.

سرمربي سابق استقلال در پايان از پاسخ دادن به سئوالي مبني بر جريان شکايت واعظي آشتياني، مديرعامل باشگاه استقلال از اين مربي خودداري کرد و گفت: وارد اينگونه مسائل نمي شوم و تنها به سئوالات مربوط به تيم سپاهان پاسخ مي دهم.

تيم فوتبال سپاهان در هفتمين ديدار خود در ليگ برتر، فردا (يکشنبه) در ورزشگاه تختي انزلي ميهمان ملوان اين شهر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر