بازدید 3734

رونمایی از اولین رسانه اجتماعی مشاوره تلفنی

کد خبر: ۶۴۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 15 December 2016
همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)  اولین رسانه اجتماعی مشاوره به صورت رسمی آغاز به کار می کند.

به گزارش تیتر شهر، تلیار اولین اپلیکیشن مشاوره تلفنی است که با هدف تسهیل دسترسی به خدمات مشاوره ای و تخصصی و با رویکرد گسترش فرهنگ مشاوره طراحی و پیاده سازی شده است.

با استفاده از اپلیکیشن و وب سایت تلیار ، مردم میتوانند به راحتی در هر زمان و در هر نقطه ای از کشور با بهترین متخصصان و کارشناسان در حوزه های مختلف تماس بگیرند و به صورت تلفنی از آن ها مشاوره دریافت کنند.

بروز بحرانهای اجتماعی به جهت نبود فرهنگ مشاوره در حوزه های مختلف به خصوص حقوقی و خانواده و فضاهای مجازی مهمترین عامل شکل گیری ایده طراحی نرم افزار مشاوره تلفنی  شد که پس از ۲ سال تلاش بی وقفه و شبانه روزی نخبگان جوان کشور به ثمر نشست و اولین اپلیکیشن مشاوره تلفنی به نام تلیار طراحی وراه اندازی  شده و در نمایشگاه الکامپ رونمایی میشود .

مسعود تاج فرد مدیرعامل تلیار با بیان اینکه تلیــار رسانه اجتماعی مشاوره تلفنی است که با هدف گسترش و بالا بردن آگاهی جامعه و همچنین رویکرد مشاوره تخصصی برای حل مسائل خلق شده گفت: این فناوری محیطی را فراهم کرده تا همه ی اقشار جامعه حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور، با هر توان مالی، با هر سطح علمی و مشغله کاری می توانند به طور مساوی از خدمات مشاوره و نظرات متخصصان زبده در حل مسائل خود در حوزه های تحصیلی، مالی، حقوق، سلامت، سبک زندگی اسلامی و … با صرف هزینه ی کم و  زمان کوتاه ، به راحتی و سهولت بهره مند شوند.

تلیار علاوه بر سهولت دسترسی این امکان را به کاربران می دهد تا مشاور دلخواه خود را بر اساس سوابق کاری و تحصیلی، هزینه مشاوره و امتیاز و نظرات سایر کاربران انتخاب کنند و با آن ها تماس برقرار کنند. تضمین کیفیت مشاوره و امکان بازپرداخت هزینه مشاوره توسط تلیار در صورت نارضایتی کاربر از دیگر مزایای تلیار است.

مدیرعامل تلیــار افزود: این مجموعه با به کارگیری آخرین متدهای فناوری اطلاعات و شناسایی و گردآوری زبده ترین کارشناسان مشاور در تمامی حوزه ها، زمینه ی تصمیم گیری و انتخاب صحیح و سریع را برای تک تک کاربران فراهم کرده تا بهترین پاسخ ها را برای سوال های خود دریافت کنند .

عضو بنیاد ملی نخبگان با بیان این که نخستین اپلیکیشن رسانه اجتماعی مشاوره تلفنی که توسط جوانان نخبه ایرانی ساخته و راه اندازی شده، سامانه ی موثری برای حضور مشاوران متخصص در تمامی حوزه ها و ایجاد کارافرینی برای آن هاست، تصریح کرد: مشاوران با پیوستن به تلیار امکان ارائه خدمات مشاروه ای و معرفی محصولات مشاوره ای خود را ، نفر به نفر از نقطه به نقطه کشور به راحتی و سرعت بالا خواهند داشت. در حقیقت تلیار بستری است که به مشاوران و متخصصان کمک می کند تا علاوه بر کمک به هموطنان خود، با مدیریت وقت های آزاد خود، درآمد کسب کنند.

به گفته وی تلیار بستری فراهم نموده تا کارشناسان زبده پس از اثبات صلاحیت های قانونی و فنی، بتوانند با تعریف ساعات آزاد خود و ارایه یک شماره تلفن بدون نیاز به اینترنت و از هر کجا که هستند و در هر زمان حتی خارج از ساعات اداری به کاربران تلیار به صورت تلفنی مشاوره ارائه بدهند

مسعود تاج فرد گفت: در فاز اول بهره برداری،  گروه های مشاوره  در ٨ حوزه مشاوره تحصیلی، مشاوره روانشناسی، مشاوره حقوقی و وکالت، کامپیوتر و فناوری، زبان های خارجی، سبک زندگی اسلامی، کسب و کار و تجارت و مدیریت انرژی بصورت تخصصی مشغول فعالیت شده اند و به زودی سایر موضوعات ازجمله پزشکی و سلامت به موضوعات مشاوره ای تلیار اضافه خواهد شد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل