بازدید 1201

برهاني: استقلال مدعي قهرماني است

در استقلال چهار مهاجم حضور دارند كه هر كدام توانايي‌هاي زيادي دارند، اين طبيعي است كه حضور چهار مهاجم همسطح مشكل‌ساز شود اما ما با هم رفيقيم و هماهنگي لازم را داريم و اميدوارم اين رفاقت و هماهنگي تا پايان فصل ادامه پيدا كند.
کد خبر: ۶۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۲ 19 September 2009
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: با اين شرايط بايد استقلال را مدعي جدي كسب عنوان قهرماني دانست.

به گزارش ايسنا، آرش برهاني كه زننده هر دو گل استقلال در بازي با استيل آذين بود گفت: گفته بودم هفته به هفته بهتر مي‌شويم، در اين بازي نسبت به گذشته عملكرد بهتري داشتيم و خوشبختانه توانستيم مزد زحماتمان را بگيريم. با اين شرايط استقلال مدعي جدي كسب عنوان قهرماني است.

وي درباره رقابت چهار مهاجم در استقلال گفت: در استقلال چهار مهاجم حضور دارند كه هر كدام توانايي‌هاي زيادي دارند، اين طبيعي است كه حضور چهار مهاجم همسطح مشكل‌ساز شود اما ما با هم رفيقيم و هماهنگي لازم را داريم و اميدوارم اين رفاقت و هماهنگي تا پايان فصل ادامه پيدا كند.

برهاني در پاسخ به اين سوال كه آيا در صورت اينكه نيمكت‌نشين باشيد ناراحت خواهيد شد، گفت: در ابتداي فصل سه چهار بازي روي نيمكت بودم يك بازي هم به عنوان بازيكن تعويضي وارد زمين شدم اما وقتي به زمين آمدم با تمام وجود بازي كردم. البته اين را هم كتمان نمي‌كنم كه يك بازيكن از نيمكت‌نشيني ناراحت نمي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل