بازدید 46358

باهنر:ضرب وشتم سران اصلاحات را نمي پذيريم

روز قدس را يك روز ملي و مذهبي مي‌دانيم كه نبايد رنگ و بويي جز مسئله فلسطين و فرياد بر عليه صهيونيست‌هاي غالب بر خود بگيرد.
کد خبر: ۶۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۱ 18 September 2009
عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد:ضرب و شتم و هرگونه كار غيرقانوني را از هيچ‌كس نمي‌پذيريم و آن را تائيد نمي‌كنيم و معتقديم كه در چنين روزي نبايد اين كار انجام شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا، محمدرضا باهنر در حاشيه راهپيمايي روز قدس در جمع خبرنگاران مساله انقلاب فلسطين و آزادي قدس را هم‌زاد انقلاب اسلامي ايران دانست و گفت: از همان زمان كه امام خميني (ره) موضوع انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي را مطرح كردند. موضوع آزادي قدس شريف و حمايت از مردم مظلوم فلسطين را فرياد زدند.

عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي مساله فلسطين را مهم‌ترين مسئله جهان اسلام دانست و اظهار داشت:‌به دليل اين‌كه جمهوري اسلامي ايران ام‌القراي جهان اسلام است بنابراين ايران اسلامي بايد با همه توان به دنبال آزادي قدس و حمايت از مردم فلسطين باشد.

وي ادامه داد: اين‌كه باب شود مساله فلسطين مساله خارجي است، درست نيست چرا كه بسياري از موفقيت‌هاي ما به خاطر اتخاذ مواضع به حقمان است و مهم‌ترين ويژگي قيام انقلاب ما كه همان قيام اسلام است؛ عدالت‌خواهي است. به همين دليل اين امر بايد در دنيا فرياد زده شود.

باهنر در خصوص حضور برخي جريانات و سر دادن شعارهاي حزبي گفت: ما روز قدس را يك روز ملي و مذهبي مي‌دانيم كه نبايد رنگ و بويي جز مسئله فلسطين و فرياد بر عليه صهيونيست‌هاي غالب بر خود بگيرد.

وي ادامه داد: البته ما از همه افراد، گروه‌ها و جريانات با انگيزه‌هاي متفاوت و مختلف سياسي براي حضور در اين حماسه دعوت مي‌كنيم اما اگر كسي بخواهد رنگ دفاع از مردم فلسطين را تحت شعاع مسائل حزبي يا جبهه‌اي خود قرار دهد محكوم مي‌كنيم.

عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي در خصوص ضرب و شتم برخي از سران جريان اصلاحات در راهپمايي امروز گفت: ما ضرب و شتم و هر گونه كار غيرقانوني را از هيچ‌كس نمي‌پذيريم و آن را تائيد نمي‌كنيم و معتقديم كه در چنين روزي نبايد اين كار انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار