بازدید 1494

خليلي: نبايد به معمارزاده بي‌مهري كرد

تمركز نداشتيم. درست است كه معمارزاده اشتباه كرد ولي بايد قبول كنيم اين اشتباهات جزبي از فوتبال است. اگر معمارزاده يك گل خورد تا به حال شايد بيش از 10 يا 15 توپ صددرصد خطرناك بر روي دروازه پرسپوليس را گرفته است. پس نبايد به او بي مهري كرد.
کد خبر: ۶۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۵ 18 September 2009
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اشتباهات جزيي از فوتبال است و نبايد به معمارزاده بي‌مهري كرد.

محسن خليلي در گفت و گو با فارس اظهار داشت: متاسفانه بدشانسي من را رها نمي‌كند. از ناحيه كشاله دچار مشكل شده‌ام كه غير قابل تصور بود. خوشبختانه الان در شرايطي بسيار خوبي هستم و از بازي هفته آينده مقابل پيكان در صورت اعتماد كادر فني مي‌توانم به ميدان بروم.

خليلي ادامه داد: چشم انتظار اين هستم كه در دربي دقايقي بازي كنم به همين دليل با سعي و تلاش بيشتر تمرينات خود را ادامه مي‌دهم تا 10 مهر برابر استقلال به ميدان بروم.

خليلي درباره بازي مقابل شاهين بوشهر گفت: در اين بازي تمركز نداشتيم. درست است كه معمارزاده اشتباه كرد ولي بايد قبول كنيم اين اشتباهات جزبي از فوتبال است. اگر معمارزاده يك گل خورد تا به حال شايد بيش از 10 يا 15 توپ صددرصد خطرناك بر روي دروازه پرسپوليس را گرفته است. پس نبايد به او بي مهري كرد.

خليلي درباره مشكلات با كرانچار گفت: من مشكلي با سرمربي پرسپوليس ندارم اما برخي‌ها در اين مواقع به دنبال حاشيه سازي هستند كه بايد همه بازيكنان مراقب آن باشند. اين افراد دست به هر كاري مي‌زنند كه به هدف خود برسند يك روز من را اخراج مي‌كند و يك روز يك بازيكن ديگر را اما من مشكلي با كرانچار ندارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل