بازدید 1746

عذرخواهي بادامكي از هواداران پرسپوليس

تصور نمي‌كردم اين اتفاق براي من بيفتد و پشيمان هستم. من در كميته انضباطي حضور پيدا خواهم كرد تا حرف‌هايم را بزنم ولي دوست دارم مردم بدانند اگر آنها نبودند من الان بادامكي نبودم.
کد خبر: ۶۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۵ 18 September 2009
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: كنترل خودم را در بازي مقابل شاهين از دست دادم و به همين دليل از هواداران واقعي پرسپوليس عذرخواهي مي‌كنم.

حسين بادامكي در گفت و گو با فارس اظهار داشت: بازي با شاهين اعصاب همه بازيكنان را به هم ريخته بود و قرعه به نام من افتاد تا عصبانيتم را به هواداران انتقال دهم. هيچ وقت در فوتبالم از اين كارها نكرده بودم و فكر مي‌كنم يك خواب را پشت سر گذاشته‌ام چون براي خودم هم اتفاقات پايان بازي و دست زدن براي هواداران ناراضي باور كردني نبود.

وي ادامه داد: به خاطر كار بدم در انتهاي بازي با شاهين بوشهر از هواداران واقعي پرسپوليس عذرخواهي مي‌كنم اما آنها بدانند شرايط و غصه‌اي كه من در آن لحظه داشتم هيچ كس نمي‌تواند درك كند.

بادامكي در خصوص حضورش در كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس گفت: تصور نمي‌كردم اين اتفاق براي من بيفتد و پشيمان هستم. من در كميته انضباطي حضور پيدا خواهم كرد تا حرف‌هايم را بزنم ولي دوست دارم مردم بدانند اگر آنها نبودند من الان بادامكي نبودم.

هافبك پرسپوليس درباره ديدار روز يكشنبه مقابل راه آهن گفت: راه آهن به مراتب بهتر از شاهين بوشهر است و كار سختي داريم اما 3 امتياز را مي‌خواهيم و اميدوارم بدون استرس و با 90 دقيقه تشويق هواداران بتوانيم به خواسته خود برسيم.

وي درباره مشكلات مالي بازيكنان پرسپوليس تاكيد كرد: مقداري از پول‌هايي كه بايد از باشگاه دريافت مي‌كرديم مانده است. اگر اين مشكلات زودتر حل شود بدون دغدغه به كار خود ادامه مي‌دهيم. البته نبايد فراموش كرد مسئولان باشگاه زحمت خود را در اين زمينه كشيده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی