بازدید 2810
۲

بهنام محمودي به دنبال صندلی داورزنی

برخي مربيان معتقدند بازيكني كه آسيب ديد ديگر نمي‌تواند در سطح اول واليبال حضور فعال داشته باشد، اما آماده هستم و تلاش مي‌كنم در هر تيمي كه حضور داشتم بهترين بازيكن آن باشم. قصد دارم بيشتر تمركز خود را روي ادامه تحصيل بگذارم تا در آينده بتوانم مربي تيم ملي و حتي رئيس فدراسيون واليبال ايران شوم.
کد خبر: ۶۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۹ 18 September 2009
بازيكن سابق تيم ملي واليبال گفت: تلاش مي‌كنم تا ادامه‌تحصيل داده و در آينده مربي تيم ملي و حتي رئيس فدراسيون شوم.

بهنام محمودي در گفت و گو با فارس، در خصوص آخرين شرايط خود اظهار داشت: در محيطي دوستانه و بدون امضاي قرارداد تمرينات خود را پيگيري مي‌كنم تا در شرايط ايده‌آل قرار داشته باشم. براي فصل آينده ليگ برتر با هيچ باشگاهي قرارداد رسمي ندارم؛ اما با چند تيم مذاكره كرده‌ام.

وي در خصوص شرايط باشگاه‌هاي ايران گفت: متاسفانه باشگاه‌هاي ايران روزبه‌روز به‌جاي پيشرفت دچار ضعف مي‌شوند و از اين قضيه فقط بازيكنان متضرر مي‌شوند. برخي از مربيان واليبال در ايران به‌دنبال حركات نمايشي بازيكنان هستند نه قدرت و تجربه آنها.

بازين سابق تيم ملي در خصوص حضورش در يكي از باشگاه‌هاي ايران براي فصل آينده، عنوان كرد: نمي‌دانم چرا باشگاه‌ها از جذب من مي‌ترسند. بازيكني نيستم كه به‌خاطر پول ناچيز و حضور در يك تيم شخصيتم را زير سوال ببرم.

وي در خصوص احتمال كناره‌گيري از حضور در مسابقات واليبال گفت: واليبال من هم روزي به اتمام خواهد رسيد، اما با توجه به شناختي كه از خود دارم فعلاً مي‌توانم در مسابقات حاضر شوم. اگر آسيب ديدگي 2 سال گذشته پيش نمي‌آمد شايد هنوز در تيم ملي هم بازي مي‌كردم. آنقدر توانايي دارم كه بتوانم در واليبال حضور داشته باشم.

محمودي در مورد آينده كاري و ورزشي خود تصريح كرد: برخي مربيان معتقدند بازيكني كه آسيب ديد ديگر نمي‌تواند در سطح اول واليبال حضور فعال داشته باشد، اما آماده هستم و تلاش مي‌كنم در هر تيمي كه حضور داشتم بهترين بازيكن آن باشم. قصد دارم بيشتر تمركز خود را روي ادامه تحصيل بگذارم تا در آينده بتوانم مربي تيم ملي و حتي رئيس فدراسيون واليبال ايران شوم.

محمودي با اشاره به حضور ژي هونگ وي، رئيس فدراسيون جهاني واليبال و بازديد وي از امكانات ايران اظهار داشت: اولين كسي كه مي‌تواند در مورد شرايط و امكانات ايران قضاوت كند خودمان هستيم. معتقدم واليبال ايران در مسير پيشرفت قرار گرفته است؛ اما براي موفقيت در رده ملي بايد چند تيم ملي داشته باشيم و براي موفقيت در رده باشگاهي هم بايد تعداد تيم‌هاي قدرتمند مانند سايپا و پيكان افزايش پيدا كند. فدراسيون نبايد تيم‌هايي كه بودجه پايين دارند را وارد ليگ كند و آنها را به ليگ دسته پايين‌تر منتقل كند.

وي ادامه داد: اميدوارم حضور وي باعث شود تا پيشرفت را شروع كنيم. تهران فقط يك سالن مجهز دارد اين در حالي است كه در ايتاليا هر تيم يك سالن مجهز دارد. قطعاً با چنين امكاناتي نمي‌توان در ليگ جهاني حضور داشت و براي حضور موفق در واليبال جهان بايد از هم‌اكنون بسترسازي لازم انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار