بازدید 2274

نگرانی احمدی نژاد برای سلامتی سعیدلو!

"محمود احمدي نژاد" به جمع حاضر گفت: آقاي سعيدلو را تحويل شما مي دهيم و چهارسال بعد سالم تحويل دهيد.
کد خبر: ۶۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۳ 17 September 2009
از حاشيه هاي مراسم توديع "محمد علي آبادي" و "علي سعيدلو" روساي پيشين و جديد سازمان تربيت بدني که امروز در محل نهاد رياست جمهوري برگزار شد، مي توان به اين جمله "محمود احمدي نژاد" اشاره کرد که به جمع حاضر گفت: آقاي سعيدلو را تحويل شما مي دهيم و چهارسال بعد سالم تحويل دهيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، پيش از ظهر امروز پنج شنبه سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري شاهد حضور معاونان و مديران ستادي سازمان تربيت بدني، روساي فدراسيون ها، مديران کل ادارات تربيت بدني استان ها، مديران عامل باشگاه ها، مربيان، ورزشکاران، پيشکسوتان و جمعي از اهالي ورزش بود.

*آنان به نمايندگي از جامعه بزرگ ورزش آمده بودند تا با حضورشان معاون اجرايي رييس جمهور به عنوان نهمين رييس سازمان ورزش ايران معرفي شود.

*از ساعت ده صبح مي شد چهره روساي فدراسيون ها، مديران عامل باشگاه ها و اهالي ورزش را ديد که به صورت گروهي يا انفرادي به پاستور مي آمدند.

*علي کفاشيان، محمود خسروي وفا، محمود مشحون و سيد محمد پولادگر روساي فدراسيون هاي فوتبال، جانبازان و معلولان و بسکتبال و سرپرست فدراسيون تکواندو بيشتر از ديگران در محوطه پاستور به چشم مي آمدند.

*حسين رضازاده قوي ترين مرد جهان نيز در مراسم توديع علي آبادي و معارفه سعيدلو حضور داشت و مورد توجه حاضران و از جمله خبرنگاران و عکاسان قرار گرفته بود.

**ابتکار در مراسم توديع و معارفه

*محمد آخوندي مديرکل روابط عمومي سازمان تربيت بدني که چند روز قبل از سمت خود استعفا کرده است، در قامت مجري برنامه اعلام کرد: مسئولان برگزاري مراسم در رياست جمهوري اين شرايط را فراهم کرده اند تا دو تن از اعضاي جامعه ورزش در اين مراسم ديدگاه هاي خود را مطرح کنند.

*محمود خسروي وفا رييس کميته ملي پارالمپيک و رييس فدراسيون جانبازان و معلولان نخستين ميهمان اين مراسم بود که پشت تريبون قرار گرفت.

*وي ابتدا از جمع حاضر رخصت خواست و سپس گفت: زماني که به من گفتند پنج دقيقه زمان داري، خواستم مطلبي را آماده کنم، اما آقاي ميرسليم گفت که اينجا جاي نوشتن نيست بايد دلي صحبت کرد.

*خسروي وفا افزود:‌ گفتند سه دقيقه وقت داري رفتم گوشه اي تا نشود يک دقيقه
و اگر يک دقيقه مي شد مي آمدم اينجا و مي گفتم من کارگر شما هستم.

*رييس فدراسيون جانبازان و معلولان سپس با بيان اين که علي آبادي کم نگذاشته است، گفت: انتصاب نفر دوم يا سوم دولت به سمت رييس جديد سازمان تربيت بدني حامل پيام هاي مهمي است.

**خوشحالم که سه دقيقه وقت دارم

*محمود مشحون رييس فدراسيون بسکتبال نيز دومين و آخرين نماينده جامعه ورزش بود که در حضور رييس جمهوري سخن گفت.

*وي که قهرماني تيم بسکتبال بزرگسالان در آسيا را در کارنامه خود دارد، اظهار داشت که پس از علي آبادي و خسروي وفا برايش دشوار است تا سخنراني کند.

*مشحون گفت که خوشحال است سه دقيقه وقت دارد تا از مطالب اش فاکتور بگيرد.

*رييس فدراسيون بستکبال که نيم قرن در ورزش ايران خدمت کرده است، خطاب به احمدي نژد گفت: من به شما درود مي فرستم آنچه را جوانان ما کمبود داشتند در اختيار سازمان تربيت بدني گذاشتيد.

*پس از اظهارات مشحون عده اي صلوات فرستادند و برخي کف زدند که مجري برنامه هم گفت: نه تشويق، نه صلوات کامل بود.

*رييس جمهوري پس از اهداي لوح سپاس به علي آبادي و اعطاي حکم سعيدلو براي رسيدن به برنامه بعدي خود سالن را ترک کرد اما روساي سابق و جديد سازمان تربيت بدني پاسخ گوي پرسش هاي خبرنگاران بودند.

*مهم ترين محورهاي پرسش خبرنگاران از سعيدلو برنامه هاي وي در سازمان تربيت بدني بود.

*خبرنگاران از علي آبادي هم سئوال مي کردند که مسئوليت آتي وي چيست.

*شماري از نمايندگان، اعضاي کميسيون فرهنگي، کميته تربيت بدني و فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم حضور داشتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر