بازدید 21542

هشدارسپاه درباره اخلال و بی نظمی درروزقدس

به اشخاص و جريان‌هايي که در صدد ريختن آب به آسياب دشمن صهيونيستي هستند هشدار مي‌دهيم چنانچه قصد هرگونه اخلال و بي‌نظمي در راهپيمايي با شکوه روز قدس را داشته باشند با برخورد قاطع فرزندان شجاع و غيور ملت مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۸ 17 September 2009
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، در آستانه فرارسيدن روز جهاني قدس و خيزش جهان اسلام، بويژه ملت رشيد و فهيم ايران اسلامي در حمايت از قدس و انتفاضه فلسطين و محکوميت رژيم صهيونيستي و حاميان غربي و عربي آن، در اطلاعيه‌اي به کساني که قصد رخنه و ايجاد انحراف و تفرقه بين صفوف يکپارچه مردم دارند، هشدار داد.

به گزارش ايسنا، در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: ملت شريف و انقلابي ايران! برخي اخبار و گزارشات دريافتي حکايت از برنامه‌ريزي شبکه‌هاي بيگانه بويژه سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي در ايجاد اختلال و انحراف در حرکت توفنده و يکپارچه شما مردم عزيز و آگاه عليه رژيم اشغالگر قدس دارد.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: دشمنان انقلاب و نظام و شکست‌خوردگان عرصة انتخابات اخير در تلاش هستند براي انتقام از مردمي که با خلق حماسه 22 خرداد و حضور بي نظير 85 درصدي خود، فصل نويني در روند پيشرفت و تعالي کشور گشوده‌اند، با حرکات خاص و شعارهاي انحرافي و استفاده از نماد‌هاي فريبنده رنگين و عمل کردن به نسخة رسانه‌هاي بيگانه و صهيونيستي در صفوف متحد مردم اخلال ايجاد کرده و شعارهاي واحد و کوبنده ملت عليه اشغالگران سرزمين فلسطين را به شعارهاي انحرافي و مورد رضايت آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها مبدل سازند.

اين اطلاعيه با اشاره به تبليغات هماهنگ برخي جريان‌هاي سياسي داخلي و دشمنان خارجي در ترغيب اغتشاشگران و اراذل و اوباش سياسي براي تحت الشعاع قرار دادن هدف راهپيمايي روز جهاني قدس آورده است: بي ترديد با هوشمندي و هوشياري ملت ايران بويژه نسل جوان رؤياي باطل دشمنان منفور و ايادي فريب خورده آنان هرگز تعبير نخواهد شد و اقدامات آنان نه تنها تاثيري در عزم و اراده ضد صهيونيستي مردم ما نخواهد داشت بلکه آنان را در همراهي و همصدايي با ملت مظلوم و بي‌دفاع فلسطين مصمم‌تر، منسجم‌تر و يکپارچه‌تر خواهد ساخت.

اين اطلاعيه در ادامه با اشاره به آگاهي و بصيرت ايرانيان و آمادگي فرزندان دلير و رشيد مردم در دستگاه‌ها و نهادهاي امنيتي و انتظامي، بويژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و بسيج براي رويارويي قاطع با هرگونه حرکت انحرافي، ضد انقلابي و ضد مردمي تصريح کرده است: به اشخاص و جريان‌هايي که در صدد ريختن آب به آسياب دشمن صهيونيستي هستند هشدار مي‌دهيم چنانچه قصد هرگونه اخلال و بي‌نظمي در راهپيمايي با شکوه روز قدس را داشته باشند با برخورد قاطع فرزندان شجاع و غيور ملت مواجه خواهند شد.

اين اطلاعيه در پايان از اقشار و آحاد مختلف ملت، بويژه مردم شريف تهران، خواسته است در صورت بروز هرگونه حرکت انحرافي و مخل نظم و اهداف راهپيمايي روز قدس، هوشمندانه عرصه را براي عوامل بيگانه تنگ کرده و با حضور گستره خود، بعنوان پيشتاز نسبت به خنثي سازي توطئه سناريوي دشمنان اقدام و نيروهاي امنيتي و انتظامي را در انجام وظايف محوله ياري کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار