بازدید 6305

نمايندگان اقليت ديني با احمدي‌نژاد در نيويورك

کد خبر: ۶۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۵ 17 September 2009
نمايندگان اقليت‌هاي ديني در مجلس شوراي اسلامي، رئيس‌جمهور را در سفر به آمريكا همراهي مي‌كنند.

به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد، رئيس‌‌جمهور، 31 شهريور به منظور شركت در بيست و چهارمين اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل متحد، عازم نيويورك مي‌شود. رئيس‌جمهوري پس از شركت در رژه نيروهاي مسلح كه همه‌ساله در آخرين روز از فصل تابستان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار مي‌شود، تهران را به مقصد نيويورك ترك مي‌كند.

احمدي‌نژاد در روز دوم مهر در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني مي‌كند و براي نخستين مرتبه مجموعه نمايندگان اقليت‌هاي ديني در مجلس قرار است وي را در اين سفر 3 روزه همراهي كنند.

سيامك مره‌صدق نماينده كليميان، روبرت بيگلريان نماينده ارامنه جنوب، گيورك وارطان نماينده ارامنه شمال، يوناتن بت‌كليا نماينده آشوري‌ها و كلداني‌ها و اسفنديار اختياري، نماينده زرتشتيان 5 نماينده اقليت‌هاي ديني كشورمان در مجلس شوراي اسلامي هستند.

براساس روال معمول در سفرهاي گذشته روساي جمهوري كشورمان به آمريكا به منظور شركت در اجلاس سالانه مجمع عمومي سازمان ملل، تنها يكي از اعضاي مجمع نمايندگان اقليت‌هاي ديني در مجلس رئيس‌جمهور را همراهي مي‌كرد؛ ولي اين بار از همه نمايندگان مذكور دعوت شده در سفر به نيويورك، احمدي‌نژاد را همراهي كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار