بازدید 2024
۲

علی آبادی: دو برابر 70 سال ساخته‌ایم

وی با تقدیر از زحمات احمدی نژاد به خاطر حمایت 4 ساله اش از سازمان تربیت بدنی افزود: افزایش 7-8 برابری بودجه عمرانی ورزش نشان از موفقیت هاست و حضور رئیس جمهور در میادین ورزشی در 4 سال گذشته بی نظیر و بی سابقه است.
کد خبر: ۶۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۲ 17 September 2009
رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: کل مکان‌های ورزشی ساخته شده در طول 70 سال تاریخ ورزشی کشور 3 هزار و 750 مکان ورزشی بوده که با عنایت به افزایش بودجه های عمرانی ورزشی این تعداد به 7500 مجموعه یعنی 2 برابر تمام دارایی‌های ورزشی کشور در 70 سال گذشته رسیده است.

به گزارش مهر، محمد علی آبادی رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی در مراسم تودیع و معارفه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی که ظهر امروز پنجشنبه در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: محیط ورزشی محیطی همراه با اشک‌ها و لبخندها است که برخاسته از دل مردم است. ورزشکاران در این محیط رقابت‌هایشان در سطح و رفاقت‌هایشان در عمق است.

وی با تقدیر از زحمات احمدی نژاد به خاطر حمایت 4 ساله اش از سازمان تربیت بدنی افزود: افزایش 7-8 برابری بودجه عمرانی ورزش نشان از موفقیت هاست و حضور رئیس جمهور در میادین ورزشی در 4 سال گذشته بی نظیر و بی سابقه است.

علی آبادی با بیان اینکه همواره در خدمت جامعه ورزش خواهم بود و هر جا نیاز به حضورم باشد حاضر به کمک در آن زمینه هستم، تصریح کرد: ورزشکاران ما سفرای جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان هستند و ما همواره بیشترین اعزام را در زمینه ورزش داشته‌ایم.

وی اولین مشکل پیش روی ورزش کشور در سال 84 را که امروز بهبود یافته است مشکل کمبود فضای ورزشی خواند و گفت: این موضوع یکی از راهکارهای توسعه زیرساخت های ورزشی شد. همچنین از نظر تشکیلات سازمان‌های ورزشی نیز در کشور کمبود داشتیم که باید مقدار آن به 20 هزار سازمان ورزشی می رسید. ما در 4 ساله گذشته تعداد سازمان‌های ورزشی را از 8500 به 14 هزار و 500 سازمان ورزشی در سطح کشور رساندیم و اگر با محدودیت های مالی و کمبودها مواجه نمی بودیم 20 هزار سازمان ورزشی مورد نیاز در سطح کشور را تشکیل می دادیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: توسعه و نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور از دیگر مشکلات پیش رو بود که در این موضوع موفقیت‌های بسیاری کسب شد. همچنین ورزش بانوان با عنایت رئیس جمهور محترم دایره وسیعی تری یافت و پیشرفت‌های خوبی کسب کرد.

وی گفت: توسعه ورزش قهرمانی از دیگر دغدغه‌های ما بود که در این زمینه نسبت به دوره قبل 65 درصد رشد داشتیم و توانستیم تعداد مدال ها را از 950 مدال به 1530 مدال در سطح بازیهای آسیایی، جهانی و المپیکی برسانیم.

علی آبادی با اشاره به اینکه در طول 70 سال تاریخ ورزشی کشور تنها 3 هزار و 750 مکان ورزشی در کشور ساخته شده بود یادآور شد: با عنایت به افزایش بودجه های عمرانی ورزشی 7 هزار و 500 مجموعه ورزشی در کشور ساخته شد که این یعنی 2 برابر دارایی ورزشی کشور در 70 ساله گذشته و در ساخت مجموعه های ورزشی.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 3 هزار مجموعه ورزشی که در دوره قبل کلید خورده بود ساخته شده و 3 هزار و 750 مکان ورزشی در حال ساخت و تکمیل است که میانگین بهره برداری از پروژه های ورزشی تکمیل شدن روزی دو پروژه در سطح کشور است . همچنین 1000 پروژه ورزشی نیز درحال واگذاری به پیمانکاران برای ساخت است.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در پایان خاطرنشان کرد: در بعد اقدامات فرهنگی نیز یک منشور اخلاقی برای کاهش حاشیه ها در سطح ورزش تهیه شده که ما نیز پای آن ایستاده ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
البته از كيفيتش هم بگيد(يك مهندس عمران)
علي آبادي نگفت كي اين مكانها رو ساخته؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار