بازدید 38935

دلیل تعطيلي جلسات احيای آيت‌الله فاطمي نيا چه بود؟

وي با ابراز تأسف از اين گونه شايعه پراکني‌ها تأکيد کرد: استاد فاطمي نيا، همچون گذشته با حضور در نشست‌های گوناگون، مشتاقان علم و معارف الهي و پيروان ولايت را بهره‌مند خواهند کرد.
کد خبر: ۶۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۵ 17 September 2009

در پی انتشار اخباری در برخی از سایت‌ها، مبنی بر تعطیلی جلسات احیای توسط آیت‌الله فاطمی نیا و ارتباط آن با مسائل و جریان‌های سیاسی اخیر، یکی از نزدیکان ایشان در تماس با «تابناک» این مسأله را تکذیب کرد.

به گزارش «تابناک»، وی با اعلام این موضوع بیان داشت: برگزار نکردن مراسم احیا توسط ایشان در ماه مبارک رمضان، هیچ گونه ارتباطی به مسائل اخیر سیاسی در کشور نداشته و علت تشکیل نشدن جلسات ایشان، وجود مشکلات و مشغله‌های شخصی از جمله برگزاری مراسم چهلم والده مکرمه ایشان در شهر مقدس قم ایشان بوده است.

وی با ابراز تأسف از اینگونه شایعه پراکنی‌ها تأکید کرد: استاد فاطمی نیا همچون گذشته با حضور در جلسات گوناگون، مشتاقان علم و معارف الهی و پیروان ولایت را بهره‌مند خواهند کرد.

گفتنی است، آیت‌الله فاطمی نیا در روزهای آتی در برنامه «این شب‌ها» در شبکه اول سیما حاضر خواهند شد و ضمنا برنامه‌ای نیز برای وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد امام علی(ع) تهران، واقع در بزرگراه آیت‌الله کاشانی خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
باورکردیم
توف به اون شرفتون تابناکیا... بی شرفا خودتون اینگونه خبرا رو پخش می کنید و جامعه رو مسموم می کنید . بعدش میاید کامنت میذارید.......
آشوبگران از این همه شایعه سازی و دروغ چه نفعی جز ناآرامی جامعه دارند؟
تابناک دنبال فتنه است. دیگر نه به انقلاب اعتقاد داد و نه منافع ملی. عقده انتخابات کورش کرده است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل