بازدید 1603
مهاجم تيم فوتبال مس:

به هيچ تيمي باج نخواهيم داد

معتقدم سطح رقابت هاي اين دوره از ليگ بسيار بالاتر از دوره هاي گذشته است و همه تيم ها از آمادگي خوبي برخوردارند.
کد خبر: ۶۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۱ 17 September 2009
تيم فوتبال صنعت مس در هفته‌ي پنجم توانست با نتيجه 5 بر 2 از سد ذوب‌آهن بگذرد، ادينهو مهاجم برزيلي صنعت مس در اين بازي سه بار گلزني کرد تا نقشش در اين پيروزي بيشتر از سايرين باشد.

"ادينهو"در گفت وگو با ايسنا، در مورد بازي با ذوب آهن گفت: ما به واقع شايسته اين سه امتياز بوديم و خوشحاليم که به حقمان رسيديم.

وي افزود: به نظر من اين بازي از قشنگ ترين بازي هاي صنعت مس بود، ما دراين بازي با برنامه ريزي وارد ميدان شديم و مستقحق برد بوديم.

وي ادامه داد: خوشبختانه بازي با پيروزي ما به پايان رسيد که به واسطه آن به صدر جدول نزديک تر شديم.

مهاجم تيم صنعت مس گفت: گل هايي که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمام بازيکنان بود و خوشحالم با اين گل تماشاگران که ما را شرمنده کردند و به ورزشگاه آمدند را خوشحال کردم.

ادينهو افزود: معتقدم سطح رقابت هاي اين دوره از ليگ بسيار بالاتر از دوره هاي گذشته است و همه تيم ها از آمادگي خوبي برخوردارند.

وي تصريح کرد: هدف قرار گرفتن در کورس قهرماني است و از اين رو در همه ديدارهايمان با شيوه تهاجمي به ميدان خواهيم رفت و به هيچ تيمي باج نخواهيم داد.

ادينهو که تاکنون 5 گل را به ثمر رسانده و پس از علي کريمي در رده دوم گلزنان ليگ قرار دارد در مورد آقاي گلي گفت: هنوز زود است دراين مورد صحبت کنيم اما موفقيت تيم برايم ارزشمند تر است ولي در کنار آن به آقاي گلي هم فکر مي کنم.

انتهاي پيام
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها