بازدید 22472
۱

مدعی دروغین ظهور امام زمان(عج)در شیراز

این فرد با پوشیدن لباس عربی به چند اداره کل استان فارس مراجعه کرده و با معرفی خود به عنوان "خبرنگار اسلام" مدعی شده است که دارای مقامات ویژه معنوی است.
کد خبر: ۶۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۸ 17 September 2009
فردی که با لباس عربی به ادارات کل استان فارس می رفته و خود را "خبرنگار اسلام" معرفی می کرده، پس از بازداشت و آزادی همچنان به ادعاهای عجیب و غریب خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار عصرایران، این فرد مدتی قبل با پوشیدن لباس عربی به چند اداره کل استان فارس مراجعه کرده و با معرفی خود به عنوان "خبرنگار اسلام" مدعی شده است که دارای مقامات ویژه معنوی است و اوست که خبر ظهور امام زمان (عج) را به همگان خواهد داد!

در پی مراجعات مکرر وی به ادارات و ادعاهای امام زمانی اش، این فرد بازداشت و پس از مدتی آزاد شد. با این حال گویا بازداشت نیز افاقه نکرده و این مدعی دروغین همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهد.

وی هم اکنون بر فراز منزل اش یک پرچم بزرگ نصب کرده که بر روی آن نوشته شده است: "آخرالزمان، خبرنگار دینی اسلام است!"

چند سالی است که بازار مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان (عج) رونق خاصی گرفته و برغم برخوردهای صورت گرفته توسط دستگاه های ذیربط با این مدعیان دروغین، هنوز عده ای دچار این ادعاها هستند و عده بیشتری نیز حلقه مریدان فریب خورده این افراد را تشکیل می دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
سلام! اگه یه نفر واقعا از طرف امام زمان بیاد هم شماها اونو مدعی میدونید و به زندان خواهید انداخت؟ حتی اگه خود امام نیز باشد!!!
عجیبه! پس واقعیش چی میشه؟
با این فیلمهای مزخرف خرافاتی که رسانه ملی پخش میکند هیچ هم بعید نیست که فردا پس فردا ادعای خدایی هم بکنند. مثلا الیاس بازیگر فیلم کما را دیدید که راحت و بدون سیمکارت و قبض و گوشی!...از امکانات شبکه تلفن همراه اول! استفاده میکرد؟!!....
چرا فکر می کنید دروغ می گویند بهر حال دعوت های مذهبی همیشه از کانال های غیر حکومتی مطرح شده و
مقبولیت عام یافته .
این کشور در طول تاریخ چندین بار دست خوش این حرفها شده در اخر صفویه شاه سلطان حسین که این شخص مشهور به نائب برحق امام زمان شد که دیدید چه بر سر این مملکت بدست یک افغانی امد در زمان قاجار هم زمینه همین حرفها بوجود امد که علیمحمد باب بدست انگلیسها سر از حوزه نجف در اورد حالا یک عده ای ازاین راه سورشان تامین است مردم با توجه به گرفتاریهای دارند مرید این چنین شیادهای میشوند ..اقایان اگر صدایتان به جای میرسد ومی خواهید مردم ازاین خزعبلات نجات پیدا کنند فقط باید تولید واشتغال ایجاد شود والسلام
اطلاعات جامعه را نسبت به مهدويت راستين بالا ببريد نه پرچم مهدويت را تا اينجا پائيين بكشيد كه هر ننه قمري ادعاي مهدويت كند!
امام زمان در بطن جامعه ظهور میکنه ،یعنی مردم به رشدی میرسن که خود از قبل پذیرای ورود آن شخص هستن که البته مسلم هست که از جامعه امروزی ما بسیار دور هست .و البته شاید امام زمان با اسم و رسمی کاملا متفاوت تر از چیزی که امروز دارن توصیف میکنن باشه .و شاید از یک جامعه ای که از نظر ما بعید هست (غرب)(نظر شخصی و بدون منبع دینی )
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر