بازدید 5432

رحمان رضایی: محال است در دنیا مثل انصاریفرد پیدا کنید

در عمر ورزشی‌ام اصلا چنین تجربه‌ای نداشتم زیرا بعضی از این بازیکنان آنچنان آماتور هستند که نمی توانند پاسخ یک و دو را بدهند. در این شرایط باید انرژی‌ام را به دو بخش تقسیم کنم تا از یکسو مانع حرکت بازیکنان حریف بشوم و از سوی دیگر به بازیکنان جوان تیم بگویم چگونه بازی کنند.
کد خبر: ۶۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۰ 16 September 2009
مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر با بیان اینکه هنوز 40 درصد از مبلغ قراردادش با باشگاه پرسپولیس را دریافت نکرده است، گفت: متاسفانه آقای انصاریفرد هیچوقت پاسخگو نیست و با هیچ وسیله ارتباطی هم نمی شود ایشان را پیدا کرد!

رحمان رضایی در گفتگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: تا زمانیکه مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس هستند و این باشگاه را اداره می کنند، نمی توان انتظار داشت پرسپولیس نتایج خوبی را در لیگ بدست آورد. نمی دانم در پرسپولیس چه خبر است زیرا اکثر بازیکنانی که از این باشگاه رفته‎‌اند، از باشگاه طلبکار هستند و تا امروز پول بسیاری از بازیکنان پرداخت نشده است.

از پرسپولیس به کمیته انضباطی و سازمان لیگ شکایت کرده‌ام
وی با بیان اینکه هنوز 40 درصد از طلب خود از باشگاه پرسپولیس را دریافت نکرده است، اظهار داشت: متاسفانه در این باشگاه همه کاری می کنند تا بخشی از طلب واقعی بازیکنان را ندهند، البته من دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم زیرا برای دریافت طلبم به کمیته انضباطی و سازمان لیگ شکایت کرده‌ام. گرچه دلم رضایت نمی داد اما به کمیته انضباطی شکایت کردم، چرا که اگر این کار را انجام نمی دادم مدیران باشگاه پرسپولیس حاضر نمی شدند حق قانونی‌ام را بدهند.

مدافع فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در پرسپولیس پول بازیکنان و مربیان را می خورند با این حال مراجع ذیربط از مدیران این باشگاه حمایت می کنند که این موضوع برایم بسیار جالب است. در این بین هیچ کس نیست که بتواند حق بازیکنان و مربیان را از آنها بگیرد.

محال است انصاریفرد را پیدا کنید
وی در این خصوص اضافه کرد: اگر به آقای انصاریفرد 100 مرتبه هم زنگ بزنید و پیغام بدهید، هیچ وقت به شما زنگ نمی زند، من این مسئله را بارها امتحان کردم. حتی حضوری هم به دفترش رفتم اما بازهم موفق نشدم وی را ببینم. شماره هر کسی را بخواهید در کره زمین پیدا کنید با استفاده از تلفن و دیگر وسائل ارتباطی می توانید با او تماس بگیرید اما اگر از این آقا طلبکار باشید و بخواهید حق‌تان را بگیرید، محال است بتوانید وی را پیدا کنید.

رضایی که پیشینه حضور در لیگ سری آ ایتالیا را هم دارد، ادامه داد: نمی دانم چرا چنین آدمی را مدیر باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس کرده‌اند، قطعا به همین دلیل است که این تیم با هواداران بسیارش نمی تواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

امیدوارم سعیدلو برای این مدیران تصمیم گیری کند
وی در ادامه در مورد انتخاب سعیدلو به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: امیدوارم سعیدلو سریعا در مورد این مدیران تصمیم گیری کند و مدیرانی را برای تیم‌های پرطرفدار انتخاب کند که بتوانند با حل مشکلات مالی و پرداخت به موقع طلب بازیکنان، ضمن کمک به کسب نتایج مطلوب، این باشگاه‌ها را از وضعیت بحرانی فعلی رها سازند.

پیروزی بر الشمال برای من ارزشمند بود
مدافع جدید تیم فوتبال الاهلی قطر در مورد این تیم قطری گفت: تیم ما در فصل جاری، به لیگ ستارگان قطر صعود کرده و بسیاری از بازیکنان آن جدید هستند. ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم اما با این شرایط هم موفق شدیم در گام نخست برابر تیم الشمال به پیروزی دست یابیم.

وی ادامه داد: گرچه می توانستیم با گل‌های بیشتری در این دیدار پیروز شویم اما در مجموع این برد برای تیم جوان ما ارزشمند بود زیرا روحیه نفرات‌مان را جهت حضور در بازی بعد افزایش داده است.

لیگ قطر، بسیار عجیب و غریب است
رضایی تصریح کرد: لیگ قطر، لیگ بسیار عجیب و غریبی است زیرا اختلاف سطح بازیکنان حاضر در تیم‌های آن بسیار زیاد است. یکسری از آنها در حد فوتبال اروپا هستند و سایر نفرات در حد تیم‌های محلی هم نیستند. در هر تیم 4-5 بازیکن خارجی یا نفرات مطرح قطری خوب حضور دارند اما باقی نفرات آماتور و مبتدی هستند که این مساله باعث شده فشار مضاعفی روی بازیکنان حرفه‌ای وارد شود.

وی با بیان اینکه در قطر اکثر تیم‌ها هافبک‌ها و مهاجمان حرفه‌‎ای به خدمت می گیرند، خاطرنشان کرد: کارسختی در قطر برای مهار این بازیکنان پیش رو دارم، ضمن اینکه سرمربی تیم هم مسئولیت سازماندهی دفاع و هافبک را برعهده من قرارداده است و همین مساله کارم را به مراتب سخت‌تر کرده است.

اصلا چنین تجربه ای نداشتم
مدافع پیشین تیم‌های ایتالیایی لیورنو و پروجا با بیان اینکه نهایت تلاش خود را برای اجرای صحیح دستورات کادر فنی به کار می بندد، تصریح کرد: در عمر ورزشی‌ام اصلا چنین تجربه‌ای نداشتم زیرا بعضی از این بازیکنان آنچنان آماتور هستند که نمی توانند پاسخ یک و دو را بدهند. در این شرایط باید انرژی‌ام را به دو بخش تقسیم کنم تا از یکسو مانع حرکت بازیکنان حریف بشوم و از سوی دیگر به بازیکنان جوان تیم بگویم چگونه بازی کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم الاهلی، تیمی جوان است که تکیه اصلی آن روی بازیکنان حرفه‌ای است که در اختیار دارد، در مورد اینکه تیمش چه جایگاهی را در لیگ کسب خواهد کرد، گفت: در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما بازیکنان ما ظرفیت بالایی برای رشد دارند و می توانند در مسابقات آینده امتیازات مدنظر را کسب کرده تا در نهایت بتوانیم جایگاه قابل قبولی را در لیگ کسب کنیم.

کار سختی با تیم السد پیش رو داریم
رضایی همچنین با بیان اینکه پسر ناصر محمدخانی در تیم "ب" باشگاه الاهلی حضور دارد، گفت: تا به امروز یکی - دو بار با وی صحبت کرده‌ام. امیدوارم فرزند محمدخانی در آینده به فوتبالیست بزرگی تبدیل شود.

وی در خاتمه تصریح کرد: پس از پیروزی ارزشمند خارج از خانه در گام نخست، در این هفته بازی بسیار سختی با تیم السد پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی را کسب کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر