بازدید 29502
در گفت‌وگو با «تابناک» اعلام شد:

اطلاعات جديد از سه ترور اخير در سنندج

وي با اشاره به شهادت يکي از ائمه جمعه شهر سنندج ادامه داد: «ماموستا برهان عالي»، يکي از روحانيون اهل سنت معروف و سرشناس استان و از پايبندان و مدافعان سرسخت نظام بوده و اقدامات و فعاليت‌هاي بسيار مثبتي براي نظام و انقلاب و مردم انجام داده است. قاضي مهدي کاميابي، داديار دادسراي سنندج که چندي پيش ترور شده، قاضي پروندهاي متعدد امنيتي بوده و پرونده‌هاي امنيتي، مواد مخدر، گروهک‌هاي مسلحانه و اقدامات تجزيه طلبانه را رسيدگي مي‌کرده ...
کد خبر: ۶۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۴ 16 September 2009
سرويس اجتماعي ـ در پي بروز سه اقدام تروريستي ناجوانمردانه عليه مقامات محلي استان کردستان، قاضي گروسي، اطلاعاتي را در اختيار ما گذاشت.

علي‌اکبر گروسي، رئيس دادگستري استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک» اظهار داشت: در پي اقدامات تروريستي که در چند روز گذشته بروز کرده، پرونده‌هاي متعدد و چندين گروه عملياتي ويژه از نيروهاي ناجا، اطلاعات و ديگر نهادهاي امنيتي و نظامي تشکيل شده و با به کار گيري قضات ويژه، مجدانه در حال پيگيري و بررسي اتفاقات اخير بوده و مسئولان ارشد استان با نظارت دقيق در حال پيگيري هستند.

وي درباره تروريست‌ها و انگيزه اين افراد براي چنين کاري گفت: اين اقدامات توسط گروهک‌هاي مسلح تجزيه‌طلب و گروهک‌هاي تندرو سلفي‌هاي افراطي صورت گرفته است.

وي درباره سوابق و فعاليت‌هاي دو قاضي ترور شده اين استان افزود: قاضي مهدي کاميابي، داديار دادسراي سنندج که چندي پيش ترور شده، قاضي پروندهاي متعدد امنيتي بوده و پرونده‌هاي امنيتي، مواد مخدر، گروهک‌هاي مسلحانه و اقدامات تجزيه طلبانه را رسيدگي مي‌کرده است، ولي آقاي حسن داوطلب، داديار دومي که امروز ترور شده، پيشتر قبلا در دادسراي انقلاب بوده و از دو سال گذشته تا کنون در دادسراي عمومي اين شهر در حال خدمت صادقانه بوده است.

وي با اشاره به شهادت يکي از ائمه جمعه شهر سنندج ادامه داد: «ماموستا برهان عالي»، يکي از روحانيون اهل سنت معروف و سرشناس استان و از پايبندان و مدافعان سرسخت نظام بوده و اقدامات و فعاليت‌هاي بسيار مثبتي براي نظام و انقلاب و مردم انجام داده است.

گروسي ادامه داد: اقدامات و احتياط‌هاي امنيتي خاصي را براي پيشگيري از بروز چنين اقداماتي لحاظ کرده و در جلسات متعددي که در شوراي تأمين استان برگزار شده، تدابير خاصي را به کار بسته‌ايم و به طور جدي پيگير اين رويدادها بوده و قاطعانه با مسببان اين تحرکات تروريستي برخورد خواهيم کرد.

وي درباره وضعيت عمومي دو داديار دادسراي سنندج که ترور شده‌اند، گفت: قاضي کاميابي که چند روز پيش ترور شد، اکنون در بيمارستاني در تهران بستري بوده و قاضي داوطلب که صبح امروز ترور شد، نيز حال عمومي‌اش رضايتبخش بوده و هيچ مشکلي ايشان را تهديد نمي‌کند.

گروسي در پايان هشدار داد: مسببان و تروريست‌ها نمي‌توانند از چنگال قانون گريخته و به زودي ايشان را دستگير و به اشد مجازات محکوم خواهيم کرد، تا درس عبرتي باشد براي ديگر مخالفان و متجاوزان به جان و مال و امنيت مردم.

گفتني است، گروسي ارتباط و برنامه‌ريزي خاصي براي ترور اين سه نفر را به يکديگر رد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
شكي نيست كه ترور تحت هر عنواني غلط و وحشيانه است اما آيا بهتر نيست كه مسئولين نظام و كردستان اندكي چشم خود را به روي حقايق كردستان باز كنند؟ انتظار مي رفت پس از سفر آقا به اين ديار تحول مهمي در به كارگيري نيروهاي كرد و اهل سنت در كابينه صورت بگيرد اما متاسفانه از ديد مسئولين استان شهر در امن و امان است. تسليت به مردم داغدار خانواده ي ماموستا عالي و با آرزوي شفاي عاجل هر دو قاضي
معلوم احزاب معارض کرد دوباره دچار اشتباه در تحلیل محاسبه از شرایط کنونی شده اند و بوی کباب به مشامشان رسیده است و حمایت های تجزیه طلبی را می شود از سوی سرویس های خارجی در این حرکات حدس زد. امیدوارم این موارد موجب بیداری مدعی یان حفظ خانه پارسیان از آتش بیگانه گان از خواب غفلت و بی بصیرتی گردد.
تا زمانی که اسلحه همانند نقل و نبات در دسترس باشد همین وضع ادامه دارد .
آيا اين تروريستها انسان هستند؟واقعا كه از بدبخت ترين حيوانات هستند
اگر آنها با هم ارتباط ندارند چرا هر 3/5 روز یک ترور صورت می گیرد چهارشنبه صبح شنبه شب و چهار شنبه مجددا صبح در هر سه مورد هم تروریست ها دو نفر بودند خدارحم کند شنبه شب آینده را ...
این پدر سوخته های سگ صفت سلفی را باید مثل سگ به درک واصل نمود.
به نظر حقیر جا دارد سپاه پاسداران عزیز ما عملیات سنگینی بر علیه این ملعونیین انجام دهند و همه را به درک واصل نمایند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار