بازدید 1928
حميد استيلي:

استيل آذين شبه پرسپوليس است

مديرعامل، سرپرست، كادرفني و تعدادي از بازيكنان استيل آذين پرسپوليسي هستند و در واقع معتقدم كه ما شبه پرسپوليس هستيم. اميدوارم هواداران كه در همه حال همراه ما بوده‌اند در بازي با استقلال هم در ورزشگاه حضور داشته باشند. استيل آذين تيم هجومي است كه هواداران مي‌توانند از تماشاي بازي اين تيم لذت ببرند.
کد خبر: ۶۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۰ 16 September 2009
سرمربي تيم فوتبال استيل آذين گفت: ما شبه پرسپوليس هستيم و اميدوارم هواداران براي بازي با استقلال در ورزشگاه آزادي حاضر شوند.

حميد استيلي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره بازي روز جمعه استيل آذين برابر استقلال اظهار كرد: پس از باخت هفته گذشته برابر پيكان، نقاط ضعف تيم را شناسايي كرديم و در تمرينات هفته گذشته بر روي اين نقاط كار كرديم و فكر مي‌كنم اين نقاط ضعف را پوشانده‌ايم. در تمرين سه‌شنبه هم با توجه به وضعيت استقلال تمرينات‌مان را طراحي كرديم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شكست هفته قبل مي‌تواند زنگ هشداري براي بازيكنان استيل آذين باشد، گفت: مي‌تواند تاثيرگذار باشد اما، بازيكنان ما پس از باخت آن قدر ناراحت بودند كه در حال حاضر به فكر جبران آن باخت هستند. ضمن اينكه بازي‌هاي بزرگي همچون رويارويي با استقلال بازيكنان بزرگي مي‌طلبد كه ما اين بازيكنان را در اختيار داريم و تيم هم به لحاظ روحي و رواني كاملا آماده ديدار با استقلال است.

استيلي افزود: استيل آذين تلفيقي از بازيكنان جوان و با تجربه است و خوشبختانه براي بازي روز جمعه تمامي بازيكنان‌مان را در اختيار داريم.

وي با اشاره به حضور قديمي‌هاي پرسپوليس در استيل آذين گفت: مديرعامل، سرپرست، كادرفني و تعدادي از بازيكنان استيل آذين پرسپوليسي هستند و در واقع معتقدم كه ما شبه پرسپوليس هستيم. اميدوارم هواداران كه در همه حال همراه ما بوده‌اند در بازي با استقلال هم در ورزشگاه حضور داشته باشند. استيل آذين تيم هجومي است كه هواداران مي‌توانند از تماشاي بازي اين تيم لذت ببرند.

استيلي در پاسخ به اين سوال كه آيا با موجي كه عليه پنالتي‌هاي استيل آذين ايجاد شده نگران قضاوت بازي با استقلال نيستيد؟ گفت: در بازي با پيكان يك پنالتي به سود ما گرفته نشد. در بازي‌هاي قبلي هم كه براي ما پنالتي گرفتند آن پنالتي‌ها درست بود. حتي در يكي، دو بازي بايد يك پنالتي ديگر هم براي ما مي‌گرفتند. به عنوان مثال در بازي با راه‌آهن خطاي آشكاري روي علي كريمي انجام شد و داور نه تنها پنالتي نگرفت بلكه با كارت زردي كه به كريمي نشان داد او را دو اخطاره كرد. تمام اين حرف‌هايي كه مي‌زنم مستند است و فيلم و مداركش هم موجود است. با اين حال من هيچ وقت عليه داوران صحبت نمي‌كنم چون آنها را قشر زحمتكشي مي‌دانم و اشتباهاتي كه انجام مي‌دهند به طور قطع سهوي است. تنها اميدوارم كه دقت بيشتري به خرج دهند. از كميته داوران هم مي‌خواهم كه از داوران با تجربه‌اي براي قضاوت بازي‌هاي ما استفاده كنند. چرا كه ما بازيكنان بزرگي داريم و متاسفانه برخي داوران جوان رفتار خوبي با بازيكنان بزرگ ما نداشته‌اند.

استيلي با تمجيد از شرايط استقلال گفت: استقلال كادرفني و بازيكنان بسيار خوبي دارد. صمد از دوستان بسيار خوب من است و روته‌مولر هم استاد من بوده است. استقلال در اين فصل كمترين تغيير را داشته و با همان تركيب تيم قهرمان وارد مسابقات شده است. با اين حال ما هم شرايط بسيار خوبي داريم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان