بازدید 5008
۶

دریافت عوارض ورود در فرودگاه نجف قانونی نیست

کد خبر: ۶۴۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 01 December 2016
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به دریافت عوارض ورود در فرودگاه نجف گفت: این مبلغ که در ایام اربعین دریافت شده قانونی نیست و در این باره به سفارت عراق اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم مجید آقابابایی درباره برخی گلایه‌های زائران کشورمان نسبت به دریافت عوارض ورود در فرودگاه نجف اظهار کرد: این مبلغ که در ایام اربعین دریافت شده قانونی نیست و در این باره به سفارت عراق اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در رابطه با دریافت عوارض ورود پیگیریهای لازم انجام خواهد گرفت و در این خصوص اطلاع‌رسانیهای کامل صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی خاطر نشان کرد: طرف مقابل نیز برای دریافت عوارض ورود در فرودگاه نجف دلایلی را مطرح کرده است اما در هر صورت بررسیها و پیگیریهای لازم مد نظر خواهد بود.

آقابابایی درباره ورود زائران اربعین حسینی نیز اظهار کرد: تمامی کسانی که ویزای اربعین حسینی را دریافت کرده بودند می‌توانستند به مدت 20 روز در کشور عراق حضور داشته باشند که در هر صورت تعداد قابل توجهی از زائران وارد کشور شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد و ورود و خروج زائران در مرزهای سه‌گانه و مرز هوایی به خوبی انجام می‌گیرد و امسال شاهد افزایش تعداد زائران و ساماندهی مناسبی از سوی دو کشور بودیم.

به گزارش تسنیم، زائران اربعین حسینی که به صورت هوایی وارد فرودگاه نجف شده بودند از دریافت عوارض 10 دلاری ورود توسط کشور عراق ابراز گلایه کرده بودند که مراتب به اطلاع مسئولان ذیربط رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
لطفا در مورد دریافت حق پارکینگ هم توضرح بدید
واقعا دریافت 30000تومان حق پارکینگ در مرز چزابه ظلم به حق زائرین نیست
سلام،درفرودگاه مشهدبنابه گفته راننده مسافرکش درورودیک کارت میدهندوازهرماشین 5هزارتومن میگیرند وآنهاهم ازمسافرین علاوه برکرایه آنراهم مطالبه میکنند این انصاف است لطفا پیگیری فرمائید .متشکرم
یعنی پولمون را پس میدن؟
صبح بخیر.ساعت خواب
نوشدار بعد از مرگ سهراب! پيگيرى ميكنيم !

حداقل دو ميليون نفر رفتن عراق، اگر حساب كنيد صد هزار نفر از طريق فرودگاه نجف رفتن، يعنى بيست ميليون دلار! اگه با پيگيرى پنج ميليون دلار انرا هم پس بگيريد هنر كردين!
حالا اینجا که الکی عوارض خروج میگیرن کسی صداش در نمیاد !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی