بازدید 1491

روایت داوران از هفته ششم ليگ برتر

از هر دو تيم شاهد بازي زيبا و تهاجمي بوديم، تيم پيكان از موقعيت خود استفاده كرد، همچنين استيل‌آذين حملات گسترده‌اي را ترتيب داده بود كه نتوانست به گل دست پيدا كند و نهايتا پيكان به پيروزي دست يافت.
کد خبر: ۶۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۷ 16 September 2009
داوران رقابت‌هاي هفته چهارم ليگ‌برتر فوتبال کشور در خصوص قضاوت‌هايشان به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش ايسنا، خداداد افشاريان، داور ديدار تيم‌هاي ابومسلم مشهد و راه آهن در خصوص اين ديدار گفت: از همان شروع بازي، دو تيم به بازي درگيرانه پرداختند و سنگيني بازي را از همان ابتدا احساس كردم.

وي افزود: با توجه به جوي كه در استاديوم حاكم بود و امتياز اين ديدار براي هر دو تيم حياتي بود، تحت تاثير هيچ جرياني قرار نگرفتم.

افشاريان ادامه داد: اولين اتفاق بازي در محوطه جريمه تيم راه‌آهن روي داد كه با قاطعيت كامل مي‌گويم هيچ خطايي بر روي مهاجم تيم ابومسلم وجود نداشت که به دليل اعتراض بيش از حد يكي از مربيان ابومسلم، مجبور به اخراج وي از محموطه فني گشتم و بدين ترتيب تماشاگران هم كمي تحريك شدند.

داور بين‌المللي کشور خاطرنشان کرد: پس از اخراج مدافع ابومسلم به دليل گرفتن موقعيت آشكار گل توسط خطايي بود كه مرتكب شد و اتفاق مهم آخر هم در محموطه جريمه ابومسلم روي داد كه با آن سرعت بازي من پنالتي را تشخيص ندادم و شايد اگر در تصاوير تلويزيوني اين صحنه را كارشناسي كنيم، نظرهايي مختلف وجود داشته باشد.

وي افزود: اما اين را مي‌خواهم عنوان كنم كه با وجود فضاي خاص ورزشگاه و سنگيني بازي، با شجاعت كامل سوت زدم و تحت تاثير هيچ جرياني قرار نگرفتم.

* يدالله جهانبازي پس از بازي استيل‌آذين و پيكان:

نبرد بالا جدولي‌ها زيبا بود

يدالله جهانبازي پس از پايان بازي تيم‌هاي استيل‌آذين و پيكان گفت: با توجه به اينكه هر دو تيم در بالاي جدول حاضر بودند، امتيازات اين بازي تاثير بسزايي در جدول داشت.

وي افزود: از هر دو تيم شاهد بازي زيبا و تهاجمي بوديم، تيم پيكان از موقعيت خود استفاده كرد، همچنين استيل‌آذين حملات گسترده‌اي را ترتيب داده بود كه نتوانست به گل دست پيدا كند و نهايتا پيكان به پيروزي دست يافت.

وي ادامه داد: در اين ديدار به استيل‌آذين يك اخطار و به پيكاني‌ها 3 اخطار نشان دادم.

* سعيد مظفري‌زاده پس از بازي استقلال اهواز و صباي قم:

شرايط استاديوم خوب بود

سعيد مظفري‌زاده پس از پايان بازي تيم‌هاي استقلال اهواز و صباي قم گفت: با توجه به شرايط هر دو تيم كه در اين چند هفته امتيازات لازم را كسب نكرده بودند، بازي نزديكي را شاهد بوديم.

وي افزود: البته هر دو تيم در مجموع جوانمردانه بازي كردند و شرايط استاديوم مساعد بود.

وي ادامه داد: در اين ديدار، به صبايي‌ها 2 اخطار و به بازيكنان استقلال اهواز يك اخطار را نشان دادم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار