بازدید 1638

كرانچار:شجاع بودم كه به پرسپوليس آمدم

سئوال هاي برخي از خبرنگاران از من درباره پرسپوليس در حد تيم هاي انگليسي و اروپايي است. ولي همه بدانند تصميم نهايي در پرسپوليس با من است و همچون گذشته اجازه نمي دهم كسي در كار من دخالت كند.
کد خبر: ۶۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۱ 16 September 2009
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در واكنش به انتقادات انصاري‌فرد گفت: اگر شجاع نبودم در فاصله اندك تا شروع ليگ برتر به ايران نمي‌آمدم.

زلاتكو كرانچار در گفت و گو با فارس عنوان كرد: ما بهترين بازيكنان هجومي را در اختيار داريم. اگر به 20 دقيقه آخر بازي پرسپوليس مقابل شاهين بوشهر دقت كنيد بسيار خوب كار كرديم اما به علت نداشتن تمركز و استرس، در پاس‌ها و ضربه‌هاي آخر بي دقت بوديم. من مشكل بزرگي در خط حمله پرسپوليس نمي‌بينم.

وي درباره دخالت‌هاي برخي افراد گفت: قبلا هم گفته‌ام خودم تصميم نهايي را مي‌گيرم. دوست دارم بدانم اين افرادي كه مي‌گوييد دخالت مي‌كنند چه كساني هستند. اين موضوع اصلا درست نيست و من اجازه اين كار را به هيچ كس نمي‌دهم چون به تفكرات خودم اعتقاد دارم.

كرانچار در مورد نتايج پرسپوليس و برخي انتقاد‌ها تاكيد كرد: تا به حال آن طوري كه در رسانه‌ها ديده‌ام نظر منفي بر روي من كمتر و بيشتر مثبت بوده است. نتايج ما خوب بوده است. من مورد خاصي نديدم و اگر آن را ببينم بررسي مي‌كنم. خوشبختانه بعضي از رسانه ها مي دانند كه با چه شرايطي به پرسپوليس آمدم و زمان براي من چقدر از دست رفته بود.

سرمربي پرسپوليس در مورد نگراني هواداران از بازي دربي گفت: دربي حساس پرسپوليسي‌ها هفته نهم است و بهتر است فعلا به اين موضوع فكر نكنيم اما مطمئن باشيد برنامه‌هاي خوبي دارم.

اين مربي كروات اضافه كرد: از هواداران مي‌خواهم به من و بازيكنان پرسپوليس اعتماد داشته باشند.همه مي‌دانند انتظارات بالا است. پرسپوليس يك فصل نتيجه نگرفته و 2 امتياز حساس را در خانه از دست داده‌ايم. با اين حال باز هم مي‌خواهم ما را حمايت و تشويق كنند تا در بازي‌هاي بعدي، خودمان را بدون استرس بيشتر نشان دهيم.

كرانچار در مورد احتمال حضور بازيكنان نيمكت نشين مقابل راه آهن در بازي يكشنبه آينده گفت: من در ذهنم با افكار متفاوت، بازيكنان را شناسايي مي‌كنم. در پرسپوليس بازيكن ذخيره نمي‌شناسم و همه در تركيب من هستند اما با توجه به نيازم در زمين و برنامه ريزي حريف تركيب را انتخاب مي‌كنم.

وي يادآور شد: طبيعتا بازيكني جزء 11 نفر است كه خوب تمرين كند، نظم و انضباط داشته باشد و تعصب و غيرت خود را در تمرينات به من نشان دهد. من هم مجبورم اين بازيكن را در تركيب اصلي قرار دهم؛ حالا هر كس مي‌خواهد باشد. نام‌ها براي من هيچ تفاوتي ندارد چون مي‌خواهم پرسپوليس نتيجه بگيرد.

كرانچار درباره اظهارات انصاري فرد مبني بر عدم شناخت كافي از بازيكنان و شجاع نبودن او؛ تاكيد كرد: من هفته سوم تمام بازيكنان پرسپوليس را از لحاظ فني و ساير موارد شناختم و اين شناخت بيشتر به من كمك مي‌كند.

وي افزود: من شجاع هستم كه در فاصله كمي مانده به بازي ها به ايران آمدم. شجاع هستم كه روز اول اعلام كردم هيچ كس حق ندارد در كارم دخالت كند. البته انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس است و حق دارد از نتيجه تيم خود راضي نباشد. سعي مي‌كنم از انتقادها استفاده كنم.

سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: سئوال هاي برخي از خبرنگاران از من درباره پرسپوليس در حد تيم هاي انگليسي و اروپايي است. ولي همه بدانند تصميم نهايي در پرسپوليس با من است و همچون گذشته اجازه نمي دهم كسي در كار من دخالت كند.

كرانچار ادامه داد: من دوست دارم بدانم كسي كه مي‌گويند در كار من دخالت مي‌كند عبدي است يا فرد ديگري؟ اين مربي خوب ايراني مثل عابدزاده تا به امروز با من همكاري لازم را داشته و خوشبختانه هيچ مشكلي وجود ندارد. عبدي مربي خوبي است و من به او مثل ساير اعضاي كادر فني نياز دارم.

كرانچار درباره حضور آرفي در تركيب پرسپوليس در ديدار برابر شاهين بوشهر اظهار داشت: من تسليم هواداران نشدم. تصميم من مبني بر حضور آرفي در تركيب پرسپوليس با لحظه شعار هواداران تصادفي بود. شايد اين اتفاق براي بازيكن ديگري مي‌افتاد. من هيچ وقت تحت تاثير جو ورزشگاه قرار نمي‌گيرم.

سرمربي پرسپوليس در جواب اين سئوال كه آيا از 6 بازي 2 برد و 4 تساوي در ليگ برتر راضي هستيد، تاكيد كرد: راضي هستم اما مي‌توانيم بهتر باشيم. در واقع فقط از بازي آخر بايد ناراحت باشم چون نتيجه را دو دستي به حريف واگذار كرديم اما اگر هواداران ناراضي هستند مي‌توانيد نظر مردم را در اين باره بپرسيد كه چرا رضايت ندارند.

وي درباره حضور بادامكي در تركيب پرسپوليس گفت: براي من بادامكي مثل تمام بازيكنان است. اميدوارم هر كاري كه انجام مي‌شود بازيكنان غيرمنطقي زير سئوال نروند. من تركيب اصلي را وارد زمين مي‌كنم و تمام بازيكنان پرسپوليس؛ حتي خصوصيت اخلاقي آنها را مي‌شناسم. مطمئن باشيد بهترين تصميم را مي‌گيرم.

كرانچار درباره تعويض كلاه كج در بازي با شاهين و از دست دادن ميانه ميدان در نيمه دوم خاطرنشان كرد: در بازي مقابل شاهين وقتي كلاه كج را بيرون آوردم به اين فكر نمي كردم كه دچار مشكلات شويم اما بايد ياد بگيريم يك بازيكن مي‌تواند خودش طراح و تمام كننده باشد.

اين مربي در مورد هوار ملا محمد عنوان كرد: اجازه دهيد او يك هفته ديگر تمرين كند و با بازيكنان بيشتر آشنا شود. هوار محمد روزه‌دار است و من نمي‌خواهم به او فشار زياد بيايد تا اين بازيكن را تا آخر فصل از دست دهم. به همين دليل در اولين فرصت بعد از ماه رمضان از او استفاده مي‌كنم.

كرانچار يادآور شد: من و تمام بازيكنان به فكر موفقيت تيم هستيم. سعي مي‌كنم از انتقادها بهترين استفاده را كنم و مي‌دانم هواداران پرسپوليس كم تحمل هستند. همان حرفي كه روز اول در كنفرانس مطبوعاتي زدم را باز هم تكرار مي‌كنم كه سعي مي‌كنم هر روز بهتر از گذشته باشيم تا جواب اعتمادها را بدهيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس