بازدید 7601

توضیح قاسمی درباره لغو روادید بین ایران و روسیه

کد خبر: ۶۴۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 28 November 2016
سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار منتشره در برخی رسانه ها مبنی بر لغو روادید میان ایران و روسیه را ناقص دانست و گفت: قرار است ویزای تورهای گردشگری تحت شرایط خاصی، میان دو کشور لغو شود که هنوز امضا و اجرایی نشده است.

به گزارش ایرنا ‎بهرام قاسمی در خصوص خبر لغو روادید میان ایران و روسیه افزود: ‎ این خبر به صورتی که امروز در برخی رسانه ها منتشر شد، صحت ندارد. 

وی ادامه داد: در این خصوص آنچه می توان فعلا اظهار کرد آن است که بر اساس مذاکرات صورت گرفته قبلی بین دو کشور، قرار است ویزای تورهای گردشگری تحت شرایط خاصی که مورد موافقت قرار گرفته، میان دو کشور لغو شود که این توافق نیز هنوز اجرایی نشده است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: توافق و سند مورد اشاره پاراف شده و قرار است بزودی بین دو کشور امضاء شود. 

قاسمی همچنین اظهار داشت: تا انجام تفاهمات لازم برای لغو ویزای عادی برای شهروندان دو کشور هنوز گام های زیادی باقی است که باید در فرصت مقتضی بین مقامات ذیربط دو کشور مورد تفاهم قرار گرفته و به مرحله اجرا در آید. 

وی توصیه کرد با توجه به این که نشر این گونه اخبار ناقص و تیترهای غیر دقیق می تواند برای هموطنان عزیز ایرانی مشکل ساز شود، بهتر آن است که قبل از انتشار این گونه اخبار، از منابع موثق و ذیصلاح استعلام گردد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان