بازدید 1833

فدراسیون فوتبال جواب سپاهان را داد

مضافاً بر اينكه براي برنامه دقيق، منظم و رعايت كليه باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر، نيم فصل از 17 آبان الي 5 آذر برنامه ريزي شد تا هر دو ديدار رفت و برگشت با اردن در چارچوب مسابقات مقدماتي جام ملت هاي آسيا و بازي هاي تداركاتي مربوطه صرفاً در اين دوره انجام شود و بازيكنان ملي 4 روز قبل از شروع ليگ در 6 آذر به باشگاه هاي خود برگردند.
کد خبر: ۶۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۹ 15 September 2009
در پي صدور بيانيه توسط باشگاه فرهنگي ورزشي سپاهان فدراسيون فوتبال در اطلاعيه‌اي جواب اين باشگاه را داده است.

به گزارش فارس، متن اطلاعيه به شرح زير است:

فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران ضمن تشكر از كليه باشگاه هاي كشور كه با همدلي و دلسوزي ، در سال جاري در برگزاري اردوهاي و مسابقات دوستانه و تداركاتي اين فدراسيون را ياري كردند، در خصوص درج مطلبي تحت عنوان " باشگاه سپاهان: براساس قوانين فيفا با تيم‌هاي ملي همكاري مي‌كنيم " اعلام مي دارد:

1.تاكنون و در سال جاري كميته تيم هاي ملي با همدلي و همكاري باشگاه هاي ليگ برتر چيزي فراتر از قوانين مصوب و بين المللي ، از باشگاه ها مطالبه نكرده است.

2.در اين راستا هر سه بازي بوسني، بحرين و ازبكستان در تقويم ابلاغي از سوي سازمان ليگ برتر قبل از شروع مسابقات به تمام باشگاه ها اعلام شده بود. همچنين در اين تقويم كه قبل از شروع مسابقات ليگ ابلاغ شده است بازي هاي تيم ملي با كشورهاي اردن، سنگاپور و تايلند در چارچوب مسابقات مقدماتي جام ملت هاي آسيا هم ديده شده است.

اضافه بر اين مهم بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا و مقدماتي المپيك نيز در اين تقويم گنجانده شده كه از زحمات سازمان ليگ برتر براي تدوين چنين تقويمي براي انطباق با تقويم فيفا و AFC ، نهايت قدرداني به عمل مي آيد.

همچنين مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان ، از قضا عضو هيات رئيسه سازمان ليگ برتر هستند و از ابتدا و انتها در جريان اين موضوعات از قبيل تقويم ليگ برتر و برنامه هاي تيم هاي ملي بوده و هستند و اگر سئوالاتي و يا ابهاماتي در اين موارد داشته اند ،بايد در جلسه هيات رئيسه سازمان ليگ مطرح مي كردند.

3.همانگونه كه مطلعيد، دو بازي با بوسني و ازبكستان به ترتيب در تاريخ هاي 21 مرداد و 14 شهريور ماه ( 12 اگوست و 5 سپتامبر ) در تقويم فيفا مندرج بود و بازي تداركاتي با بحرين به واسطه اينكه تنها تاريخ فيفا براي بازي هاي دوستانه غير از دو مورد پيش گفته، 18 شهريور ماه ( 9 سپتامبر ) مصادف با ايام قدر بود ، بنابراين اين بازي در 9 شهريور ماه هماهنگ شد.

لازم به ذكر است برنامه ريزي اين بازي قبل از شروع مسابقات بوده و با درج در تقويم نهايي ليگ برتر در حد فاصل بازي بحرين و ازبكستان نيز بازي ديگري براي ليگ برتر برنامه ريزي نشد. مضافا به اينكه اين فدراسيون به دليل عدم تعويق هفته پنجم ، بلافاصله دو ساعت پس از پايان ديدار با ازبكستان ، بازيكنان تيم ملي و كادر همراه را با پرواز اختصاصي ( چارتر ) از تاشكند به تهران انتقال دادند.

4.همچنين براي عدم تغيير برنامه ليگ برتر، هيچ دستور كاري براي بازي دوستانه در تاريخ فيفا در 18 مهرماه سال جاري وجود ندارد چه آنكه قبلاً در برنامه نهايي ليگ برتر درج نشده و تا تاريخ 16 آبان ماه ليگ بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

5.مضافاً بر اينكه براي برنامه دقيق، منظم و رعايت كليه باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر، نيم فصل از 17 آبان الي 5 آذر برنامه ريزي شد تا هر دو ديدار رفت و برگشت با اردن در چارچوب مسابقات مقدماتي جام ملت هاي آسيا و بازي هاي تداركاتي مربوطه صرفاً در اين دوره انجام شود و بازيكنان ملي 4 روز قبل از شروع ليگ در 6 آذر به باشگاه هاي خود برگردند.

در پايان ضمن تشكر دوباره از كليه باشگاه ها ، مربيان و بازيكنان باشگاه هاي كشور اعلام مي داريم ، فدراسيون فوتبال تمام سعي و تلاش خود را در راه پيشبرد و رشد روز افزون فوتبال باشگاهي و ملي به كار خواهد بست و براي رسيدن به قله هاي پيشرفت در فوتبال و اعتلاي هرچه بيشتر نام ايران عزيز اسلاميان طبق برنامه ريزي هاي مدون و از پيش تعيين شده از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس