بازدید 1623
برهاني نژاد:

زهرچشمي از ساير حريفانمان گرفتيم

با کسب اين پيروزي زهرچشمي از ساير تيم هاي ليگ برتر گرفتيم تا به همگان نشان دهيم مس به مانند فصل گذشته يکي از مدعيان کسب عنوان قهرمان است.
کد خبر: ۶۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۲ 15 September 2009
برهاني نژاد گفت: با کسب پيروزي در برابر ذوب آهن، آن هم با يک نتيجه قاطع زهر چشمي از حريفان‌مان در ليگ برتر و آسيا گرفتيم.

عبدالرضا برهاني نژاد مديرعامل باشگاه صنعت مس کرمان پس از پيروزي 5 بر 2 تيمش در برابر ذوب آهن اصفهان با شيرين توصيف کردن اين پيروزي در گفت و گو با ايسنا گفت: بازيکنان مس با کسب اين پيروزي مزد زحمات خود را گرفتند.

وي افزود: بازيکنان ما با توکل به خداوند و روحيه ي بالاي جنگندگي در اين ديدار پاي به ميدان گذاشته و توانستند حريف قدرتمند خود را به راحتي شکست دهند.

برهاني نژاد گفت: با کسب اين پيروزي زهرچشمي از ساير تيم هاي ليگ برتر گرفتيم تا به همگان نشان دهيم مس به مانند فصل گذشته يکي از مدعيان کسب عنوان قهرمان است.

وي با تشکر از زحمات اعضا هيأت مديره مجتمع صنايع مس، هيات مديره باشگاه و همچنين گنجعليخاني مديرکل تربيت بدني استان کرمان گفت: خوشبختانه وحدت و هماهنگي خوبي بين مسئولين باشگاه و تربيت بدني کرمان وجود دارد.

برهاني نژاد در پايان خاطرنشان کرد: پاداش پيروزي هاي بازيکنان نيز به زودي به آنان پرداخت خواهد شد تا با روحيه مضاعفي گام به ديدارهاي بعدي بگذاريم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار