بازدید 1445
قهرمان جوانان كشتي فرنگي جهان:

مدال طلايم را به مظلوميت مردم فلسطين تقديم كردم

همه مي‌دانستند كه قهرمان مي‌شوم و به همين دليل ابتدا برايم سخت بود كه حذف شدن از رقابت‌ها را بپذيرم؛‌ اما وقتي حرف‌هاي حسن رنگرز را شنيدم، با اين مسئله كنار آمدم. سرمربي آن روزهاي تيم ملي‌ مي‌گفت كه شايد با اين كار دل مردم فلسطين را شاد كرده باشي.
کد خبر: ۶۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۳ 15 September 2009
قهرمان جوانان كشتي فرنگي جهان در سال 2009 گفت: سال 2008 با كشتي‌گير رژيم صهيونيستي مبارزه نكردم، در واقع مدال طلايم را تقديم مظلوميت مردم فلسطين كردم.

بابك قرباني در گفت‌وگو با فارس در آستانه روز جهاني قدس اظهار داشت: براي شركت در مسابقات جهاني 2008 جوانان نزديك به پنج ماه در اردو بودم و تمرينات زيادي را براي كسب مدال انجام داده بودم؛ اما براي همدردي با مردم فلسطين وقتي در دور دوم با قرعه كشتي‌گير رژيم صهيونيستي مواجه شدم از مبارزه خودداري كردم. در واقع طلايم را تقديم مظلوميت اين ملت كردم.

اين كشتي‌گير كه سال 2008 بخت مسلم كسب مدال طلا محسوب مي‌شد و با مدال او تيم فرنگي جوانان مي‌توانست عنوان قهرماني دنيا را براي اولين بار تجربه كند، خاطرنشان ساخت: همه مي‌دانستند كه قهرمان مي‌شوم و به همين دليل ابتدا برايم سخت بود كه حذف شدن از رقابت‌ها را بپذيرم؛‌ اما وقتي حرف‌هاي حسن رنگرز را شنيدم، با اين مسئله كنار آمدم. سرمربي آن روزهاي تيم ملي‌ مي‌گفت كه شايد با اين كار دل مردم فلسطين را شاد كرده باشي.

قرباني تاكيد كرد: خوشحالم امسال (2009) توانستم به آنچه كه استحقاقش را دارم برسم و با مدال طلاي جوانان جهان، به رده سني بزرگسالان بروم.

قهرمان جوانان جهان در سال 2009 با اشاره به حضورش در راهپيمايي روز قدس، گفت: با دوستان كشتي‌گيرم هماهنگ كرده‌ايم كه حتما در اين راهپيمايي حضور پيدا كنيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر