بازدید 22562

بی رنگی خون دانش آموز مازندرانی ؟

اخبار متناقض و همچنین نحوه برخورد متولیان امر در مورد این موضوع موجب سردرگمی در بین مردم شده است. عده ای از مسئولین آن را خطرناک و بعضی اعتقادی به مرگ آفرین بودن آن ندارند.
کد خبر: ۶۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۴ 15 September 2009
اخبار متناقض در مورد تاثیر بیماری آنفولانزای خوکی و همچنین نحوه برخورد مسئولین و متولیان امر موجب سردرگمی و ابهام در بین مردم شده است.

به گزارش خبرنگار "دریانیوز"، متاسفانه از زمان انتشار خبر بیماری آنفولانزای خوکی در کشور و به خصوص در مازندران عده ای از مسئولین آن را خطرناک و عده ای دیگر بی توجه به ابعاد و تاثیر آن بودند. برخی از متولیان آن را مرگ آفرین و بعضی معتقد به درمان سرپایی هستند.

به تناسب نوع خبر واکنش به تعطیلی مراکز آموزشی، تحصیلی و ورزشی نیز متفاوت بوده به طوری که برخی از مسئولین ورزش مسابقات داخلی و بین المللی را تعطیل و یا به تعویق انداخته اما مسئولین در امور آموزشی با خیالی آسوده منتظر بازگشایی مدارس می باشند گویی که اتفاقی نیفتاده است.

در تازه ترین رخدادها در ورزش، شانزدهمين تور بين‌المللي دوچرخه سواري مازندران به تعويق افتاده است.

دبير هيات دوچرخه سواري مازندران در این باره گفته است: شانزدهمين دوره اين مسابقات كه قرار بود اوايل مهرماه امسال در مازندران برگزار شود به دليل شيوع آنفلوانزاي نوع آ لغو و با موافقت فدراسيون جهاني دوچرخه سواري و فدراسيون دوچرخه سواري كشورمان به آذرماه موكول شد.

همزمان با تعویق این مسابقات، خبری از تعویق و تعطیلی مدارس به گوش نمی رسد و علاوه برآن اخباری نگران کننده منتشر شده که جای تامل و بررسی دارد.

به خبر دقت کنید:

رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: بسیاری از سرویسهای بهداشتی مدارس مازندران به سیستم لوله کشی صابون مایع مجهز نیستند.

فیاضی با بیان اینکه برای تجهیز سیستم لوله کشی صابون مایع در مدارس مازندران نیاز به اعتبارات و حمایتهای شورای آموزش و پرورش داریم، یادآور شد: مسئولان و خانواده ها با کمک به آموزش و پرورش به فرزندان خود کمک می کنند.

با توجه به اینکه در استان مازندران 6 هزار و 411 کلاس درس تخریبی وجود دارد که طبیعتا آلودگی های ناشی از این فرسودگی به شیوع بیماری مذکور کمک می نماید و همچنین نبود امکانات اولیه بهداشتی در مدارس سوالاتی را بوجود می آورد که می طلبد مسئولان پاسخی لااقل برای خود بیابند:

1- در حالیکه با حضور 8 کشور و برای کمتر از صد ورزشکار خارجی مسابقات دوچرخه سواري مازندران تعطیل می گردد آیا جان دهها هزار نوجوان و جوان مازندرانی برای مسئولین اهمیتی ندارد؟

2- آیا آنفلوانزای خوکی در مدارس مازندران با آنفلوانزای خوکی در شانزدهمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه سواري مازندران متفاوت است؟

3- برای پیشگیری از این بیماری پزشکان توصیه کرده اند با مایع دستشویی دستان خود را بشوییم حال که بسیاری از سرویسهای بهداشتی مدارس مازندران به سیستم لوله کشی صابون مایع مجهز نیستند پس دانش آموزان باید چه کار بکنند؟

4- اگر در مدت باقیمانده به بازگشایی مدارس (یک هفته دیگر) اعتبارات و حمایتهای شورای آموزش و پرورش جذب نشود تکلیف دانش آموزان با این بیماری چیست؟

5- "مسئولان و خانواده ها با کمک به آموزش و پرورش به فرزندان خود کمک می کنند" این جمله ای از متولی آموزش و پرورش مازندران درباره تامین اعتبار برای تجهیز سیستم لوله کشی صابون مایع در مدارس مازندران است که باید گفت اگر منظور جمع آوری پول از مردم است که طبق قانون خلاف است و کار شایسته ای نیست و مسئولین آموزش و پرورش باید از مبادی ذیربط نسبت به تامین اینگونه مایحتاج اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
دل خوشی دارینا ، تو این مملکت اگر مسئول داشتیم که شرایطمون این نبود
این چه اعتراض عجیبیه که دریا نیوز کرده
اگر تور بین المللی تعطیل میشه برای اینه که مشکل از کشور های مبدا هست یعنی نمی خوان که افراد ناقل ویروس وارد کشور بشن و کلا سازمان بهداشت جهانی تجمع افراد رو (مخصوصا از ملیت ای مختلف ) خطرناک دونسته
ببخشيد اين تيتري كه زديد يعني چي؟
به نظر می آید مسئول تحریریه بخش خبرها مازنی که انقدر سنگ مازندران به سینه می زنه. در ضمن باباجان این مشکل تمام کشور است نه مازندران
چند سالی میشه که لوله کشی صابون مایع در مدارس پسرانه ممنوع شده است .
ممنون هم از تابناک هم از سایت دریانیوز بهر حال مگه میشه از یه طرف بگیم داریم میشیم قدرت اول منطقه و از طرف دیگه حتی امکانات اولیه بهداشتی رو هم نداشته باشیم . در ضمن برگزار نشدن مسابقات دوچرخه سواری هم حکایت دیگری دارد
ای بابا مگه تو ایران مردم و جونشون اهمیت دارن؟؟؟
آقايون لطفااااااااااا درج كنيد
ما پايمون را از تهران بيرون مگذارم انگار به بيابون ميروم اين جمله براي همه مواردصدق مي كند آدم مدارس تهران رامي بينه شرمنده ميشه واي به اين كه از تهران بيرون بره تو مازندران مدارس شكل و شمايل اسطل را داره تا مدارس (باعرض پوزش ازمازني ها) آنهم مدتي رو مدبود كه اقايون مدارس روستا واطراف راهم به فروش گذاشته بودند حال
بااين اوضاع شرمساري اقايون پول نفت حق مردم بدبخت را بهجاي اينكه به ونزئلا و ديگر كشورهاي بي دين آمريكاي جنوبي بدهند خرج اين مردم بدبخت بكنند اينهاي كه اداي پيرو علي بودن مي كنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل