بازدید 1496

گفت وگوی انصاري‌فرد برای ماندن: با يك باخت و مساوي نبايد مديرعامل تغيير كند

اگر قرار باشد با يك يا دو باخت تحت تاثير فشارهاي رواني، مديرعامل پرسپوليس عوض شود اين تيم همين روند را تا چندين سال آينده دنبال خواهد كرد. پس بهتر است به هر مديري وقت داده شود. البته اين حرف‌ها به خاطر اين نيست كه من به صندلي مديريت تكيه زده‌ام(!)
کد خبر: ۶۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۱ 15 September 2009
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با يك نتيجه نامناسب نبايد مديريت يك باشگاه دچار تغيير و تحول شود.

عباس انصاري‌فرد در گفت‌وگو با فارس درباره تساوي 2 بر 2 برابر شاهين بوشهر، عنوان كرد: بايد قبول كنيم تمام تيم‌ها براي خارج شدن از بحران مقابل پرسپوليس انگيزه‌شان چند برابر مي‌شود. به همين دليل گفته بودم و مي‌دانستم ياوري و شاهين بوشهر خطرناك هستند.

وي افزود: نتيجه بازي براي ما خوب نبود چون مستحق پيروزي بوديم اما شاهين فوتبال بسته‌اي بازي كرد و به امتياز دلخواه خود رسيد.

انصاري‌فرد در خصوص هواداران گفت: حضور 60 هزار هوادار در ماه مبارك رمضان در بازي مقابل شاهين بوشهر براي ما يك افتخار است اما آنها نبايد زياد عصبي شوند. اين تساوي براي من هم سخت بود اما بازيكنان تلاش خود را كردند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: بدون شك اين تساوي در شان پرسپوليس نبود و سعي مي‌كنيم با تشكيل جلسه‌اي اين موضوع را بررسي كنيم البته شايستگي‌ پيروزي را داشتيم اما روي دو اشتباه و خيلي ساده گل خورديم و سخت گل زديم.

انصاري فرد در خصوص ديدارش با علي سعيدلو اظهار داشت: فكر نمي‌كنم سعيدلو به دنبال اين مسائل باشد كه بخواهد به زودي تغيير و تحول انجام دهد. مهمترين مسئله و اولويت براي رئيس جديد سازمان تربيت‌بدني كار و موفقيت و مديريت خوب و موثر است كه بتواند به ورزش خدمت و به پرسپوليس كمك كند.

وي ادامه داد: من مديرعامل پرسپوليس هستم و اگر بتوانم اين تيم را موفق و رو به جلو حركت كنم از طرف سعيدلو حمايت مي‌شوم در غير اين صورت خودم بايد به عنوان داوطلب به فكر رفتن باشم.

انصاري‌فرد در جواب اين سئوال كه آيا با باخت و تساوي امكان تغيير شما وجود دارد؛‌ تصريح كرد: تصميم‌گيرنده رئيس سازمان تربيت‌بدني است. باخت و تساوي در تغييرات نبايد تاثيرگذار باشد. مهم اين است كه در مورد باخت چه كاستي و كم‌كاري‌هايي شده است. اگر كم كاري‌ها سوي مديريت باشد، من بايد عوض شوم ولي اگر بر اثر فوتبال و حادثه باشد اين اتفاق نبايد رخ دهد.

وي يادآور شد: مهم برنامه‌ريزي مديريت يك تيم است. مديرعامل نفر اولي است كه پس از اتفاقات كوچك در يك تيم در دسترس است و مي‌توان با تعويضش خيلي از مشكلات را حل كرد. مخصوصا در پرسپوليس كه با احساسات مردم طرف است و فشار مردمي باعث مي‌شود مديران تصميم‌هاي عجولانه‌تري بگيرند.

انصاري‌فرد خاطرنشان كرد: با اين وجود هر مديرعاملي نياز به زمان و برنامه خاص دارد تا بتواند به تدريج همه را پياده كند. در اين برنامه مديريتي اگر ناموفق باشيم بايد زير سئوال برويم. البته من بعيد مي‌دانم در خصوص خيلي از بحث‌ها سعيدلو تصميم‌ عجولانه بگيرد.

انصاري‌فرد تاكيد كرد: اگر قرار باشد با يك يا دو باخت تحت تاثير فشارهاي رواني، مديرعامل پرسپوليس عوض شود اين تيم همين روند را تا چندين سال آينده دنبال خواهد كرد. پس بهتر است به هر مديري وقت داده شود. البته اين حرف‌ها به خاطر اين نيست كه من به صندلي مديريت تكيه زده‌ام.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در باره جذب اسپانسر 6 ميلياردي گفت:‌ مرحله اول اين كار به خوبي گذشت و قرار است رئيس مجمع با بررسي دوم در مقابل درخواست اسپانسر تصميم نهايي را بگيرد كه به نظرم تا انتهاي هفته تكليف روشن مي‌شود.

وي همچنين درباره تشكيل تيم "ب " پرسپوليس گفت:‌ منتظر دستور مسئولان استان تهران هستيم تا موافقت خود را اعلام كنند آن وقت در جلسه‌اي سعي مي‌كنيم با استفاده از بزرگان پرسپوليس كادر فني را مشخص كنيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان