بازدید 1433

حداد: مدارك بيم مازندران جعلي است

تيم پرسپوليس و نماينده خراسان را جايگزين تيم‌هاي بيم مازندران و دانشگاه آزاد كرديم. مسئولان باشگاه بيم مازندران چندي پيش عكس‌هايي را از مدارك و اسناد واريز مبلغ وروديه به مسابقات ليگ برتر را در سايت خود قرار دادند و معتقد بودند كه همه مبالغ ورودي را به فدراسيون واريز كرده و به ناحق از ليگ برتر كنار گذاشته شده‌اند.
کد خبر: ۶۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۹ 15 September 2009
رئيس سازمان ليگ واليبال گفت: مسئولان باشگاه بيم مداركي را در مورد پرداخت مبلغ وروديه مسابقات ليگ برتر در سايت خود قرار داد‌ه‌اند كه جعلي و مربوط به سال گذشته است.

محمود حداد در گفت و گو با فارس، در خصوص كنار گذاشته شدن تيم‌ بيم مازندران از مسابقات ليگ برتر واليبال اظهار داشت: اين تيم را به ‌دليل پرداخت نكردن مبلغ وروديه به ليگ برتر از حضور در مسابقات منع كرديم.

وي در رابطه با اسناد و مداركي كه مسئولان در سايت اين باشگاه قرار داده‌اند گفت: اين مدارك جعلي و مربوط به بدهي سال گذشته اين تيم است. مسئولان بيم مبلغ وروديه ليگ را پرداخت نكرده بودند و به همين دليل از مسابقات ليگ برتر كنار گذاشته شدند.

حداد ادامه داد: تيم پرسپوليس و نماينده خراسان را جايگزين تيم‌هاي بيم مازندران و دانشگاه آزاد كرديم.
مسئولان باشگاه بيم مازندران چندي پيش عكس‌هايي را از مدارك و اسناد واريز مبلغ وروديه به مسابقات ليگ برتر را در سايت خود قرار دادند و معتقد بودند كه همه مبالغ ورودي را به فدراسيون واريز كرده و به ناحق از ليگ برتر كنار گذاشته شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل