بازدید 1672
باقري:

مجبور شدم سر معمارزاده فرياد بزنم

پرسپوليس دير تيم خود را بسته است و كادر فني اين تيم زمان زيادي تمرينات پرسپوليس را زير نظر نداشت كه وارد ليگ برتر شد. به همين دليل فكر كنم قدرت ما كه بازيكنان جوان داريم هنوز كاملا نشان داده نشده اما تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا در روزهاي آينده بهتر باشيم.
کد خبر: ۶۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۷ 15 September 2009
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ضعيف و سنگين بوديم و به همين دليل شاهين مستحق پيروزي بود.

به گزارش فارس كريم باقري پس از تساوي 2 بر 2 مقابل شاهين بوشهر اظهار داشت: بازي خوبي بود اما بايد قبول كنيم شاهين بوشهر بازي زيبا و متفاوتي را نسبت به گذشته انجام داد.

وي عنوان كرد: بازيكنان پرسپوليس سنگين و ضعيف بودند به همين دليل معتقدم بوشهري‌ها مستحق پيروزي در اين بازي بودند.

باقري ادامه داد: البته موقعيت‌هاي زيادي داشتيم كه به گل تبديل نكرديم و كار را به دقايق پاياني نيمه دوم كشانديم. به همين دليل نتوانستيم به سه امتياز لازم برسيم و هواداران هم دچار استرس شده بودند.
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد:‌ دو گل بسيار ساده خورديم و اشتباهات براي ما دردسرساز شد. مخصوصا در گل دوم كه باعث شد من هم تعادل خودم را از دست بدهم و مجبور شدم بر سر معمارزاده فرياد بكشم.

باقري افزود: پرسپوليس دير تيم خود را بسته است و كادر فني اين تيم زمان زيادي تمرينات پرسپوليس را زير نظر نداشت كه وارد ليگ برتر شد. به همين دليل فكر كنم قدرت ما كه بازيكنان جوان داريم هنوز كاملا نشان داده نشده اما تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا در روزهاي آينده بهتر باشيم.

وي يادآور شد: به هواداران حق مي‌دهم ناراحت باشند اما از آنها مي‌خواهم از هر گونه بي‌احترامي خودداري كنند چون به نفع باشگاه پرسپوليس نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل