بازدید 1648

زرينچه: براي موفقيت بايد اهل زد و بند بود!

بايد اول ورزشكار باشيم و به ورزش فكر كنيم، بعد به برد و باخت. متأسفانه مديران ما فقط به برنده شدن فكر مي‌كنند كه با اين طرز تفكر، ورزش ما هرگز راه درست را پيدا نمي‌كند.
کد خبر: ۶۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۵ 15 September 2009
سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: كسي كه بخواهد با صداقت در فوتبال كار كند، با توجه به شرايط موجود دچار مشكل مي‌شود و معتقدم براي موفقيت بايد اهل زد و بند بود.

جواد زرينچه در گفت‌وگو با فارس، درباره شكايتش از تيم فوتبال آلومينيوم اراك اظهار داشت: قراردادم با آلومينيوم اراك يك ساله بود و 60 درصد از مبلغ قرارداد را به من بدهكار هستند. 3 ماه است قراردادم با آلومينيوم تمام شده، اما هنوز موفق به دريافت تسويه حساب مالي نشده‌ام.

وي تاكيد كرد: ‌اين موضوع تجربه‌اي شد كه ديگر با صداقت جايي كار نكنم. از اين به بعد بايد دروغ بگويم و فيلم بازي كنم. از اين به بعد بايد پول بازيكنان را بخورم و با مديرعامل زد و بند كنم.

زرينچه افزود: كسي كه مي‌خواهد سالم در اين فوتبال كار كند با وجود اين مسائل يا بايد از صحنه ورزش كنار برود يا اين كه مجبور به سازش شود.

وي تصريح كرد: براي ثبت قرارداد با آلومينيوم هرمزگان نياز به تسويه حساب مالي از آلومينيوم اراك دارم و با صحبتي كه با مديرعامل داشتم، وي قول مساعد داد، اما اين مشكل حل نشد و مجبور به شكايت به كميته انضباطي شدم كه اميدوارم با كمك كميته انظباطي اين مشكل حل شود.

زرينچه درباره جو حاكم بر فوتبال ايران گفت: بايد اول ورزشكار باشيم و به ورزش فكر كنيم، بعد به برد و باخت. متأسفانه مديران ما فقط به برنده شدن فكر مي‌كنند كه با اين طرز تفكر، ورزش ما هرگز راه درست را پيدا نمي‌كند.

وي در مورد قرعه‌كشي ليگ آزادگان يادآور شد: در اين مسابقات تيم آسان و قوي نداريم و همه تيم‌ها رقيب ما هستند. از بازي اول تا آخر حكم فينال را دارد.

بازيكن اسبق استقلال عنوان كرد: بزرگترين مشكل فوتبال ايران در حال حاضر گلزني است، ما هم به‌دنبال يك مهاجم 100 درصد و قوي كه توانايي‌هاي بالايي داشته باشد هستيم. با اين حال در مجموع بازيكنان خوبي جذب كرده‌ايم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر