بازدید 6539
۳

توقیف یک خودرو با 13 میلیون خلافی

رئیس پلیس راه البرز از توقیف یک دستگاه خودرو «کیا اپیروس» با 130 میلیون و 400 هزار ریال خلافی و 159 فقره تخلف پرداخت نشده و 22 فقره تخلف حادثه ساز در آزاد راه تهران - کرج خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 22 November 2016
رئیس پلیس راه البرز از توقیف یک دستگاه خودرو «کیا اپیروس» با 130 میلیون و 400 هزار ریال خلافی و 159 فقره تخلف پرداخت نشده و 22 فقره تخلف حادثه ساز در آزاد راه تهران - کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ رضا اکبری در تشریح این خبر گفت: مأموران عملیات ویژه و کنترل ترافیک پلیس راه استان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو کیا اپیروس را به علت داشتن سرعت زیاد و انجام حرکات مخاطره آمیز متوقف کردند‌.

وی افزود: پس از توقف و استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور ، مشخص شد که این خودرو دارای 130 میلیون و 400 هزار ریال خلافی و 159 فقره تخلف پرداخت نشده و 22 فقره تخلف حادثه ساز است.

رئیس پلیس راه استان البرز، اظهار داشت: برابر تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، مراتب به مالک خودرو اعلام شده و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، از تردد آن جلوگیری می شود که برابر قانون خودرو مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
مگر پلیس مشخصات خودروها را ندارد وقتی خودرویی این حد تخلف کرده باید زودتر از این حرفها رسیدگی میشد
ای کاش این رانندگان را بفرستند آموزش ادب و نزاکت یاد بگیرند و اینگونه توی خیابون لایی نکشن و بقیه رانندگاه را اذیت نکنن . وقتی سوار ماشین میشیم از دست اینا خیلی عذاب میکشیم . تا یه ریزه جلو آدم خالی میشه فوری پرش میکنن و متاسفانه مجبوریم که سکوت کنیم چون اگه بخواهی اعتراض کنی باید درگیر بشی . ای کاش این همه شبکه تلوزیونی بجای برنامه های بی مصرف کمی ادب و رفتار اجتماعی خصوصا رفتار در رانندگی توی برنامه هاشون داشتند
متاسفانه این گونه موارد هرروز بیشتر از قبل میشه و بعنوان جزوی از فرهنگ رانندگی داره جا میافته پیر و جوون و خودروی لوکس و ارزون هم نداره رانندگی جنون
آمیز رانندگان تجاوز به حقوق سایر خودروها با غرور و تکبر و خودخواهی فراوان شده غیر ممکنه که شما با سرعت مجاز و یا حتی بیشتر از سرعت مجاز برونی و دایم کسی از سمت راست شما در حال سبقت گرفتن نباشه درکل رانندگی با آرامش در وجود ما ایرانی ها نیست واقعا رانندگی در ایران وحشتناک شده و برخورد سفت و سختی هم نیست همه هم که ادعای شوماخری دارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل