بازدید 22823

مدیرعامل جدید سایپا مشخص شد

وي در دوره مديريت بذرپاش به شرکت سايپا يدک منتقل شد و در بخش خدمات پس از فروش خدمت نمود. پوستين دوز که متولد دي 1347 روستاي ميچکار از توابع بخش کلاردشت است، در رشته مهندسي صنايع گرايش تجزيه و تحليل سيستم فارغ التحصيل شد و اکنون نيز دانشجوي دکتراي مديريت است.
کد خبر: ۶۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۱ 15 September 2009
"نعمت الله پوستين دوز" رئيس هيات مديره شرکت سايپا يدک بعنوان مديرعامل جديد گروه خودروسازي سايپا انتخاب شد.

به گزارش ايرنا، پس از مدت ها بحث انتخاب مديرعامل دومين گروه خودروسازي بزرگ کشور در نهايت رييس هيات مديره شرکت سايپايدک به عنوان مديرعامل جديد اين شرکت معرفي شد.
پوستين دوز از جمله مديران جوان شرکت سايپا در دوره مديريت قلعه باني بود که پله هاي ترقي را در همين شرکت طي نمود و در آن زمان به سمت مديرعامل امداد خودروي سايپا برگزيده شد و دو سال پياپي عنوان مدير نمونه سايپا را کسب کرد.

وي در دوره مديريت بذرپاش به شرکت سايپا يدک منتقل شد و در بخش خدمات پس از فروش خدمت نمود.
پوستين دوز که متولد دي 1347 روستاي ميچکار از توابع بخش کلاردشت است، در رشته مهندسي صنايع گرايش تجزيه و تحليل سيستم فارغ التحصيل شد و اکنون نيز دانشجوي دکتراي مديريت است.
پوستين دوز کارش را از اواخر 1366 و اوايل 1367 در صنايع خودکفايي سپاه شروع کرد که تا اواخر سال 1371 ادامه پيدا کرد. از 1372 به مدت دو سال به عنوان مشاور در ايران‌ خودرو و وزارت ارشاد مشغول به کار بود.

وي که بيشتر به سمت رشته مديريت گرايش داشت از همان زمان، تدريس را هم آغاز کرد.
پوستين دوز از سال 1374 در پارس‌ خودرو مدير منابع انساني و از سال 1380 تا 1385 مدير توسعه مديريت بود و از ارديبهشت 1385 نيز به امداد خودرو آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار