بازدید 2528
امام جمعه اصفهان:

تعلل در تكميل نقش جهان جايز نيست

متأسفانه مسئولان ذيصلاح در استان و حتي پايتخت در تكميل اين ورزشگاه الويت‌بندي را رعايت نكردند و اين عدم الويت‌بندي در نيازهاي ورزشي استان باعث شده تا همچنان ورزشگاه نقش جهان در حسرت تكميل بماند.
کد خبر: ۶۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۱:۰۵ 15 September 2009
آيت‌الله سيد يوسف طباطبايي در ديدار با مسئولان باشگاه سپاهان گفت: اميدوارم مسئولان ذيصلاح در تكميل ورزشگاه نقش جهان بيش از اين تعلل نكنند.

به گزارش فارس، مديران و مسئولان باشگاه فولاد مباركه سپاهان روز گذشته با حضور در دفتر نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان با حضرت آيت‌الله طباطبايي ديدار كردند.

در اين ديدار امام جمعه اصفهان با تقدير از فعاليت‌هاي فرهنگي سپاهان در كنار افتخار آفريني‌هاي ورزشي گفت: توجه ويژه و شايسته باشگاه سپاهان به مسائل اخلاقي و فرهنگي به خصوص فريضه الهي نماز كه از ابزار پرمخاطب ورزش براي بسط و تبليغ اين مسايل استفاده مي‌كنيد باعث شده تا اين باشگاه اصفهاني در مسائل اخلاقي و فرهنگي نيز فعال‌تر و پوياتر از سايرين باشد.

آيت‌الله طباطبايي با تجليل از انتخاب باشگاه فولاد مباركه سپاهان به عنوان باشگاه نمونه اخلاق توسط فدراسيون فوتبال گفت: اين انتخاب افتخاري بزرگ براي اصفهان و اصفهاني‌ها بود و نشان داد كه فر زندان و تلاشگران اين خطه هيچ قهرماني و افتخاري را بدون رعايت اخلاق نمي‌خواهند و نمي‌پسندند.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به عدم تكميل ورزشگاه نقش جهان، اظهار داشت: متأسفانه مسئولان ذيصلاح در استان و حتي پايتخت در تكميل اين ورزشگاه الويت‌بندي را رعايت نكردند و اين عدم الويت‌بندي در نيازهاي ورزشي استان باعث شده تا همچنان ورزشگاه نقش جهان در حسرت تكميل بماند.

وي تصريح كرد: ورزشگاه نقش جهان آبروي اصفهان است و اميدوارم مسئولان ذيصلاح در تكميل اين ورزشگاه بيش از اين تعلل نكنند، زيرا ديگر هيچ تعلل و كوتاهي در اين مسئله پذيرفتني نيست.
پيش از سخنان آيت‌الله طباطبايي، محمدرضا ساكت مديرعامل باشگاه فولاد مباركه سپاهان، گزارشي از فعاليت‌هاي فرهنگي اين باشگاه ارائه كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر