بازدید 1754
تانك آلماني به جاي توپخانه بچه نازي آباد؛

از توپچي ها خبري نيست!

آنها در غياب هافبكهاي طراح مجبور به بازي گرفتن از فرهاد مجيدي در يك خط عقب تر شدند و در مواقع لزوم كمربند را با دو هافبك دفاعي (كاظمي و رحمتي)محكم مي كنند ، حال آنكه پارسال استقلال با دو هافبك طراح بازي مي كرد كه همين مسئله باعث شد آنها با اختلاف ، تهاجمي ترين تيم ليگ باشند.
کد خبر: ۶۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۵ 14 September 2009
گل ديرهنگام بازيكن تراكتور باعث شد برد از دست استقلال بپرد و اين تيم 12 امتيازي شود و بعد از پيکان و مقاومت در رده سوم جدول رده بندي قرار بگيرد.

به گزارش گل؛ آنها برنده بازيهاي خانگي هستند و بيرون از خانه شكست نخورده اند و حتي در جو سنگين تبريز تسليم نشدند.

1- تيم فوتبال استقلال با دو تغيير نسبت به ديدارهاي گذشته بازي را آغاز کرد.حسين کاظمي به جاي اميد روانخواه و آرش برهاني به جاي سياوش اکبرپور براي آبي پوشان به ميدان رفتند و برخلاف انتظار جانو آريو به عنوان بازيكن تعويضي به ميدان آمد . آبي ها كه در بازهاي امسال با شيوه 1-5-4 يا 3-3-4 بازي مي كنند ، در بازي تراكتور بيش از هميشه عذاب كشيدند اما تانك آلماني استقلال ( تعبير بهمن فروتن از استقلال) به سلامت از تبريز به خانه بازگشت.

2- نكته جالب در مورد استقلال اين است كه شيوه اي كه امروز به عنوان سيستم پايه در اين تيم جا افتاده در واقع شيوه ثانويه صمد مرفاوي براي آرايش تيم بود. در واقع استقلال زماني به اين شكل بازي كرد كه مصدوميت جباري و نا آمادگي جانو آريو و البته مشكلات رينالدو آنها را از بازي با شيوه مرسوم 1-3-2-4 بازداشت. آنها در غياب هافبكهاي طراح مجبور به بازي گرفتن از فرهاد مجيدي در يك خط عقب تر شدند و در مواقع لزوم كمربند را با دو هافبك دفاعي (كاظمي و رحمتي)محكم مي كنند ، حال آنكه پارسال استقلال با دو هافبك طراح بازي مي كرد كه همين مسئله باعث شد آنها با اختلاف ، تهاجمي ترين تيم ليگ باشند.

3- در حال حاضر تانك آلماني در جنگ موفق عمل كرده است ، اما نمايش آرش برهاني و رضا عنايتي در بازي تراكتور پاشنه آشيل اين دژ مستحكم دفاعي است، نمايشي كه البته متاثر از شيوه محتاطانه استقلال در بازيهاي خارج از خانه است.البته كادرفني استقلال از نتيجه گيري راضي است اما سئوال مهم اين است كه چه بلايي سرتوپچي هاي پارسال آمده؟يادمان باشد كه استقلال دو آقاي گل سالهاي گذشته ليگ و همچنين سياوش اكبرپور را در اختيار دارد كه كمتر نشانه اي از آنها در بازيها پيداست. بازيكناني كه يكي از كارشناسان فوتبال عقيده دارد ، نيازمند اولين شكست استقلال هستند! بله، اگر اين دژ با دقت مهاجمان تراكتور در هدفگيري فرو مي ريخت ، امروز راحت تر مي شد استدلال كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان