بازدید 2781

حریق ساختمان مسکونی در خانی‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از نجات ۱۱ تن درپی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 17 November 2016
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات ۱۱ تن درپی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

به گزارش فارس، سیدجلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۲۲:۵۴ شب گذشته یک مورد حادثه حریق در منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۳ ایستگاه را به محل حادثه واقع در خانی‌آباد خیابان بیستم اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان شش طبقه مسکونی رخ داده و کانون آن واحدی به مساحت تقریبی ۸۰ مترمربع در طبقه چهارم است.

وی با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود، ادامه داد: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کرده و یک گروه از آنان با حضور در محل حادثه شعله‌های آتش را مهار و به طور کامل اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: یک گروه آتش‌نشان با توجه به دود گرفتگی شدید طبقات، به طبقات مختلف این ساختمان مراجعه کرده و ۱۱ نفر را از میان دود و شعله‌های آتش خارج کردند که چهار نفر از این افراد دچار آسیب دیدگی شده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه ازسوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی اظهار کرد: آتش ‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود در ساعت پنج دقیقه بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار