بازدید 1871
سعادتي:

ساكت گفت دنيا را ول كن، اينجا ايران است!

باشگاه از من خواسته است مصاحبه اي با جرايد و خبرگزاري ها انجام ندهم اما باشگاهي مي تواند چنين درخواستي کند که خود به تعهداتش عمل کرده باشد.
کد خبر: ۶۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۴ 14 September 2009
امير هوشنگ سعادتي، مدافع فصل گذشته‌ي سپاهان اصفهان، طي نامه‌اي که به امضاي محمدرضا ساکت ممهور شده، به برگزاري جلسات تمريني انفرادي در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در کمپ تمريني صفائيه‌ي شهر مبارکه در 55 کيلومتري جنوب اصفهان و به دور از تيم اصلي مجاب شده است.

امير هوشنگ سعادتي در گفت و گو با ايسنا، با بيان اين که در ابتدا تصور مي کردم بايد همراه تيم و با ديگر بازيکنان تمرين کنم، گفت: برخلاف تصورم، مسئولان باشگاه سپاهان مرا مجاب به برگزاري روزانه دو نوبت تمرين در هفت روز هفته، بدون تعطيلي آن هم در کمپ صفائيه‌ي شهر مبارکه و بدون ابتدايي‌ترين امکانات چون بنزين رفت و آمد، تغذيه، پزشک و حتي مربي و تنها با يک توپ ورزشي کرده‌اند.

وي با ذکر اين عبارت که تنها جرمم مطالبه‌ي 40 ميليون و هشت صد هزار تومان باقي مانده از قرارداد فصل گذشته‌ام است، ادامه داد: طي صحبتي که با شريفي، رئيس کميته‌ي انضباطي فدراسيون فوتبال داشته‌ام، مقرر شد در روزهاي آينده جلسه‌اي با حضور وکيل يا مدير عامل باشگاه سپاهان براي رسيدگي به وضعيت من تشکيل شود.

سعادتي افزود: چون بازيکن حرفه‌اي هستم، پذيرفته‌ام که با حضور کادر فني جديد روي نيمکت طلائي پوشان اصفهان، احتمال عدم اعتقاد شخص امير قلعه نويي به من وجود دارد، اما با وجود قرارداد رسمي دو ساله که يک سال ديگر آن باقي مانده است، رفتار باشگاه سپاهان کاملا غير حرفه‌اي ست.

وي با بيان اينکه مسئولان سپاهان براي تحت فشار گذاشتن من چنين دستوري صادر کرده‌اند ادامه داد: با اجبار من به حضور در کمپ صفائيه و انجام تمرين انفرادي بدون مربي، با يک توپ در زميني خالي، مرا از اصفهان تبعيد کرده اند. با اين وجود شرايط را پذيرفتم و چهار روز در دو نوبت تمرين کردم اما زماني که به مدير عامل باشگاه گفتم اين رفتار شما خلاف عرف حرفه‌اي گري است و هيچ کجاي دنيا اين گونه عمل نمي کنند و به قرار دادشان پايبندند با اين جمله روبرو شدم که : "دنيا را ول کن، اينجا ايران است!"

سعادتي گفت: چطور در موقعيت‌هاي ديگر ساکت شعار گونه از گواهينامه‌ي ايزو خبر مي دهد و برند سپاهان را برندي جهاني معرفي مي کند اما اکنون با رفتاري غير حرفه‌اي حق و حقوق من را پرداخت نمي کند.

وي با اشاره به اين که در فصل گذشته کوچکترين حاشيه و حتي يک غيبت موجه هم ندارم افزود: باشگاه از من خواسته است مصاحبه اي با جرايد و خبرگزاري ها انجام ندهم اما باشگاهي مي تواند چنين درخواستي کند که خود به تعهداتش عمل کرده باشد.

سعادتي پيرامون خريدهاي فصل جديد اين باشگاه گفت: با حضور دروازه بان و مدافعان تيم ملي در ترکيب ثابت اين تيم، در شيراز سه گل از مقاومت شهيد سپاسي دريافت مي کنند و دروازه‌ي سپاهان از زاويه‌ي بسته باز مي شود!

وي در پايان با بيان اينکه از تيم‌هايي چون ابومسلم، شاهين بوشهر و استيل آذين پيشنهاد داشته‌ام افزود: براي مجموعه‌ي سپاهان، هواداران باشگاه و مردم فهيم و دوست داشتني اصفهان احترام زيادي قائلم، اما اين رفتار آنها تعجب برانگيز است و اميدوارم با حل اين موضوع، براي سپاهان مشکل ساز نشوم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار