بازدید 1346
۲
گمالوويچ:

براي اثبات عدالت بايد بازي تكرار شود

من با وجود ارزش زيادي كه براي فوتبال ايران قائلم 2 بازي است كه فرياد مي‌زنم. فدراسيون بايد فكري اساسي براي داوري انجام دهد، زيرا اين اشتباهات باعث اخراج مربيان مي‌شود و داوران زحمات تيم‌ها را به هدر مي‌دهند.
کد خبر: ۶۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۰ 14 September 2009
مربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: اگر عدالتي وجود دارد بازي با سپاهان بايد تكرار شود.

به گزارش فارس، سرادان گمالوويچ پس از شكست 3 بر يك تيمش مقابل سپاهان در حالي كه منصوريان از حضور در نشست خبري امتناع كرده بود و‌ در شرايطي كه به شدت از داوري عصباني بود، اظهار داشت: بازي خوبي بود و من به تيم خودم به خاطر بازي مقابل تيم 12 نفره حريف تبريك مي‌گويم، زيرا داور هم در اين مسابقه به ضرر ما سوت زد.

وي ادامه داد: قاسم واحدي ،داور بازي اشتباهات زيادي را انجام داد كه باعث خنده تماشاگران هم شده بود. اگر عدالتي وجود دارد بازي بايد تكرار شود و اين براي كل فوتبال ايران خجالت‌آور است.

گمالوويچ با بيان اين كه ناظر بازي هم ضعف داوري در اين مسابقه را تأييد كرد، گفت: من با وجود ارزش زيادي كه براي فوتبال ايران قائلم 2 بازي است كه فرياد مي‌زنم. فدراسيون بايد فكري اساسي براي داوري انجام دهد، زيرا اين اشتباهات باعث اخراج مربيان مي‌شود و داوران زحمات تيم‌ها را به هدر مي‌دهند.

وي در مورد آينده پاس همدان تاكيد كرد: به تيممان اميدوارم. تيم خوب و جواني داريم و فقط بايد سعي كنيم اشتباهات فردي‌مان را كمتر كنيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر