بازدید 9474

استقبال مدیران از mba دانشگاه شهید بهشتی

کد خبر: ۶۴۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 14 November 2016
44 درصد از شرکت کنندگان دوره های mba یکساله دانشگاه شهید بهشتی، دارای تجربه بالای ۱۵ سال هستند.

دکتر علی منافی رییس دپارتمان MBA دانشگاه شهید بهشتی در آستانه سه سالگی برگزاری دوره MBA با رویکرد حرفه ای در این دانشگاه، از استقبال افراد با تجربه حرفه ای بالای 15 سال در دوره MBA خبر داد. ایشان با تأکید بر اینکه هدف دوره MBA کمک به مدیران اجرایی و کارآفرینان برای درک بهتر محیط کسب و کار و موفقیت در کارشان است، موفقیت در جذب افراد از صنایع مختلف و سطوح بالای مدیریتی را هدف اصلی و مایه افتخار دپارتمان MBA دانشگاه شهید بهشتی دانست.

وی خاطر نشان کرد حضور افراد با تجربه و ایجاد شبکه ارتباط قوی بین مشاغل، امکان بهره‌مندی افراد از تجربیات حرفه‌ای یکدیگر را فراهم می‌کند. همچنین دپارتمان MBA دانشگاه شهید بهشتی با ایجاد فضایی دوستانه برای ایجاد ارتباط بین دانش پذیران و استفاده از تجربه یکدیگر و برگزاری کارگا‌ه‌های مرتبط با کارآفرینی و مدیریت، یادگیری افراد را تسهیل کرده و آنها را در راستای پیاده سازی محتوای دوره در کسب و کارهایشان توانمند می‌کند. 

دکتر منافی در انتها افزود در طول سنوات گذشته، بخش‌های بازرگانی، خدمات حرفه‌ای و تجاری، ساخت و ساز، فناوری اطلاعات و الکترونیک، صنعت کشاورزی و غذا، انرژی (نفت، گاز، نیرو)، بهداشت و درمان، سرمایه‌گذاری و بانکداری، هنر و تبلیغات و صنعت خودرو بیشترین سهم شرکت‌کنندگان دوره‌های MBA را به خود اختصاص داده‌اند. 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.mbaedu.ir یا کانال تلگرام dbamba@ مراجعه و یا با شماره‌های 22431478 -  22432032  تماس بگیرند.






تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل