بازدید 13246

منطقي: بذرپاش جسارت خودروساز شدن سايپا را داشت

کد خبر: ۶۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۲:۲۵ 13 September 2009
مديرعامل سابق ايران خودرو اظهار داشت: حركت‌هاي جديد سايپا براي خودروساز شدن در زمان آقاي بذرپاش شروع شد.

منوچهر منطقي در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناك»، مهمترين اين اقدامات را طراحي و توليد خودرو مينياتور، طراحي و اجراي سايت توليد كاشان، افزايش توليد، افزايش صادرات و قرار گرفتن در بين شركت‌هاي صدر بورس بر شمرد.

وي افزود: اين موارد از اقدامات اساسي بود كه شروع و اجراي آن، جسارت، تدبير و مديريت بالايي را مي‌طلبيد كه آقاي بذرپاش اين شايستگي‌ها را داشتند و نتيجه آن ايجاد سرفصل تازه و استراتژيكي در راستاي خودروساز شدن سايپا بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
به قول قدما يک چيزي بگوييد که بگنجد!به بذرپاش اين کلمات نمي چسبد. به نظر مي رسد اين خبر يا دروغ است يا آقاي منطقي پشت پرده توافقاتي با آقايان کرده است. .وگرنه اين توهمات به هيچ وجه با وی سازگاري ندارد. خداوند همه را هدايت کند.
ايشان برای وزير شدن نيازی به حمايتهائی از اين نوع ندارند!!!!
این پروژه ها همگی برای قبل از ورود آقای بذر پاش به سایپا بود. آقای منطقی منابع اطلاعاتیشان ظاهرا اشتباه به ایشان گفته اند.
بابا بي خيال! طرح خودروي ملي سايپا(مينياتور) از سال 81 آغاز شده بود و به همين دليل نام پروژه اي اين طرح S81 مي باشد. كارهاي طراحي و چند مرحله از توليد آزمايشي آن در زمان قلعه باني صورت پذيرفت و در دوران بذرپاش(يك سال اخير) فقط دو فاز VP و PP1 انجام شده است. نمودار افزايش توليد و صادرات نيز طبق برنامه هاي 5 ساله موسوم به راه سايپا در حال انجام بوده و هست و سايپا سالها قبل از حضور ايشان جزو شركتهاي برتر بورس بود. آقاي منطقي البته از جمله كساني هستند كه بهتر از هر كسي به اين مسايل واقفند، حال چرا چنين حرفایی را مطرح مي كنند بايد به پشت پرده نگريست.
برادر كمتر نوشابه باز كن ، يك زمان مدام سايپا را ميكوبيدي حالا چي شده؟
نميدونم آاي منطقي خواب بودن يا بيدار.
شايد هم اصلا از صنعت خودرو كشور بيخبر بودند و تازه وارد صنعت خودرو شدند.
اين موارد هيچكدام به آقاي بذرپاش ربطي ندارد . همه انها در زمان آقاي قلعه باني رخ داده و شروع شده.
نميدانم منظور منطقي از قرار گرفتن در صدر بورس چه چيزي است. فكر كنم ايشان تازه با بورس آشنا شدند و نميدانند كه قلعه باني و تيمش سهام سايپا را از كجا (قعر) به كجا (صدر) انتقال دادند. كاشكي آقاي منطقي در مورد سهام ايران خودرو هم نظر ميدادند و ميگفتند كه ايشان چه تاجي به سر پرسنل و سهامداران زدند.
چطور بايد نظر آدم منعكس بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه اين چه حرفهايي است كه منطقي ميزنه؟
ما كه سايپايي هستيم ميدونيم واقعيت چيه !
واقعا آدم كلافه ميشه . من شخصا بسيار متاسفم
واقعآ جسارت داشتند حكايت منطقي شبيه اون ياروئي كه تو ده راه نمي دادند دنبال كد خدا مي گشت؛اين آقا(منطقي) کاری رو كه به ايران خودرو زد الآن آثارشو داريم ميبينيم كه در حال نابود شدن است و در چند سال آينده شاهد بيچارگي سايپا هم خواهيم بود
نه آقا اين طوري ها هم نيست. البته نميشه از ظرفيت هاي مديريت سايپا حرفي نزد ولي مديريت سابق ايرانخودرو بدون برنامه جايگزيني براي خودرو پيكان و با حذف بي برنامه آن باعث شدند كه شركت سايپا عرصه رو خالي ديده و بعبارتي بازار رو دستش بگيره و خب وقتي فروش پرايد بالا رفت بالطبع درآمد هم زياد شده و وقتي نقدينگي بالا باشه ميشه طراحي و نوع آوري هاي بهتري هم ارائه كرد.
پس ميشه اينطوري نتيجه گرفت كه اين جسارت رو جناب منطقي به سايپا دادند.
از آقاي منطقي بعيده اين جور حرف زدن . يعني ايشان نمي دانند كه طراحي خودرو در ايران 5 يا 6 سال زمان نياز دارد. در حالي كه آقاي بذرپاش 2ساله اومده سايپا، وهمچنين طراحي يك كارخانه بساي زمانبر وافزايش توليد هم بنا به نياز بازار رقم مي خوره.ايشان چه نيازي به آقاي بذرپاش پيداكرده ....الله اعلم
با سلام
آفرين به آقاي بذر پاش و تاسف براي آقاي منطقي كه با وجود امكانات گسترده تر در ايران خودرو ، اسباب بدبختي آنرا فراهم آورد . به نظر من چنين مديراني بايد محاكمه شوند چرا كه سبب پايمال شدن اموال دولتي و گسترش بيكاري و فقر و .. شده اند . از طرف يك ايران خودروئي
اميدوارم روزنامه تابناك اين مطلب را منتشر كند .
بهش گفتن از بذرپاش تعريف كن براي زمينه سازي وزير شدن حداقل باز خوبه مجلس بايد تاييد كنه
ما هم قبول داریم ایشان خیلی نخبه هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار