بازدید 6782
سوژه

اعتراض‌فولاد به مذاکره استقلال‌و‌پرسپولیس با بازیکن تراکتور!

مسئولان باشگاه فولاد اعتقاد دارند سروش رفیعی با این باشگاه قرارداد دارد و حتما باید در نیم فصل دوم در تمرینات این تیم شرکت کند، در آن سو هم رفیعی تراکتور، استقلال و پرسپولیس را مشتری خود می‌بیند.
کد خبر: ۶۳۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 12 November 2016
باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به مذاکره استقلال و پرسپولیس با سروش رفیعی واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، سروش رفیعی این روزها در تراکتورسازی حضور دارد و مشتریان زیادی را دور و اطراف خود می‌بیند.
سید رضا افتخاری دیروز رسما اعلام کرد که با باشگاه تراکتورسازی مذاکره کرده تا این بازیکن را جذب کند، از طرفی پرسپولیسی‌ها به شدت خواستار جذب این بازیکن هستند و می‌خواهند رفیعی را در نیم فصل سرخپوش کنند.خود تراکتوری‌ها هم خواستار تمدید قرارداد رفیعی با تراکتورسازی شده‌اند اما جالب است پای تیم چهارم هم به پرونده رفیعی باز شده است.
علیرضا اژدری‌زاده با بیان این نکته که قرارداد سروش رفیعی با باشگاه فولاد خوزستان غیر قابل انکار است می‌گوید: تاکنون باتوجه به احترام گذاشتن به مرحله خدمت سربازی سروش رفعیی از انجام هرگونه اظهار نظر به صورت رسمی از سوی باشگاه فولاد خودداری شده بود. با توجه به اتمام زمان خدمت مقدس سربازی این بازیکن، باشگاه فولاد حق خود می‌داند که رسماً اعلام کند رفیعی با این باشگاه قرارداد دارد. بر این اساس رفیعی در نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم قطعاً بازیکن باشگاه ما محسوب می‌شود و در اختیار فولاد است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با قرارداد همکاری این باشگاه و رفیعی، خاطرنشان کرد: این قرارداد غیرقابل انکار بوده و تمامی بندهای آن مشخص است و جای هیچگونه تفسیر و گمانه‌زنی در آن وجود ندارد.
اژدری‌زاده خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به پایان زمان سربازی و غیبت این بازیکن طی نامه‌ای این موضوع را رسماً به سازمان محترم لیگ اعلام کرده‌ایم و از مسئولان محترم فدراسیون و به ویژه جناب مهدی تاج، تقاضا داریم که توجه ویژه‌ای به این پرونده که هم اینک در کمیته انضباطی در جریان است، داشته باشند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها