بازدید 3816
۱

دستبرد تبهکار زندانی به ۹ خودرو، پس از آزاد شدن

کد خبر: ۶۳۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 08 November 2016
يک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو که پس از رهايی از زندان مرتکب 9 فقره سرقت شده بود، دستگير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با شکايت هاي ارايه شده از سوي شهروندان در خصوص سرقت هاي مکرر لوازم داخلي خودرو و همچنين تحقيقات ماموران پيرامون اين سرقت ها، تيمي از ماموران وارد عمل شده و طی اين بررسي ها مشخص شد که تمامي سرقت ها به شيوه خم کردن در سمت راننده صورت گرفته است و اين مساله ظن ماموران را بر اينکه سرقت ها از سوي يک سارق صورت گرفته باشد قوي تر کرد.

 به اين ترتيب تحقيقات و بررسي هاي شبانه روزي ادامه يافت تا اينکه شب گذشته ماموران هنگام گشتزني در محدوده ميدان 48 فرجام يک موتورسوار را که با وسيله نقليه مشکي رنگش اقدام به سرقت از يک خودرو به همان شيوه مذکور کرده بود، ديده و براي دستگيري وي اقدام کردند.

 موتورسوار مذکور که يک کيف مشکي رنگ نيز همراهش بود با ديدن ماموران سعي در فرار داشت که با سرعت عمل ماموران ناکام مانده به پس از دستگيري به کلانتري منتقل شد که در بازرسي از داخل کيف مذکور 6 دستگاه ضبط خودروي مسروقه که همان شب به سرقت برده بود کشف و ضبط شد.

سرگرد علي پرويزي، رييس کلانتري 136 فرجام، در اين خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متهم که "ر" نام داشت به همراه اموال و ابزار آلات مکشوفه به کلانتري 136 فرجام منتقل و تحت بازجويي هاي انجام شده اعتراف کرد که مدت 2 سال زندان بوده و پس از رهايي از زندان مجددا به سراغ سرقت هاي خود رفته و تا کنون نيز 9 فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده خيابان فرجام انجام داده است.

وی افزود: متهم در اعترافاتش بیان کرد که اموال مسروقه را در ميدان شوش به مالخران اموال مسروقه مي فروخته است که با اعتراف صريح متهم پرونده تکميل و براي انجام تحقيقات تکميلي به پايگاه چهارم پليس آگاهي پايتخت منتقل شد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
فقط قطع دست از مچ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر