بازدید 38011

واکنش گرامی مقدم به گزارش هیئت سه نفره

کد خبر: ۶۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۰:۵۹ 12 September 2009
سخنگوی حزب اعتماد ملی واکنش به گزارش کمیته ویژه قوه قضاییه در رد ادعای تعرض به بازداشت شدگان را به اعلام نظر کروبی موکول و گفت: دبیرکل حزب اعتماد ملی هم در نامه خود ادعای مدعیان تجاوز را بعید خوانده و نسبت به حقیقی نبودن این ادعاها ابراز امیدواری کرده بود.

اسماعیل گرامی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، ازاعلام نظر درباره گزارش کمیته ویژه قوه قضاییه درباره مستندات حجت الاسلام مهدی کروبی درمورد وضعیت بازداشت شدگان در کهریزک خودداری و تاکید کرد که شخص کروبی باید در این باره نظر دهد.

وی در عین حال یادآورشد که کروبی در نامه به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرده بود که درباره تعرض به زندانیان ، مدعیان به وی مراجعه کرده اند و وی خواستار آن است که موضوع " پیگیری شود تا روشن گردد اگر چنین اتفاقی نیفتاده که انشاء الله هم نیست و بعید می‌دانم باشد، اعلام شود چرا که در همین جامعه امروز و توسط خود بچه‌های بازداشتی در رسانه‌ها و سایتها در حال مطرح شدن است و معلوم نیست آیندگان چه قضاوتی با شاخ و برگ دادن آن خواهند کرد".

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت : وقتی آقای کروبی تنها برای دفاع از قانون اساسی و حقوق شهروندی خواستار تحقیق و بررسی بوده اند و خود هم تاکید داشته اند که ممکن است این گونه نباشد چرا اینگونه مطرح می شود که وی باید به دلیل عدم صحت ادعاها محاکمه گردد، مگر با هر کس که خواستار تحقیق و بررسی شد باید برخورد شود ؟

وی گفت : این راه حل مسئله نیست و قطعا برخورد با آقای کروبی افکار عمومی را قانع نخواهد کرد و امیدوارم دست اندرکاران از وارد شدن هزینه به نظام جلوگیری کنند.

گرامی مقدم در عین حال با بیان اینکه دبیر کل اعتماد ملی پیش از این اعلام کرده است که "برای پرداختن هر گونه هزینه ای آماده است" یادآور شد که وی پیش از این درباره پیگیری این ادعاها در نامه خود آورده است که " به قصد قربت الی الله، به‌رغم آنکه در شأن من نیز نمی‌باشد و به رغم همه مشغله‌ها و گرفتاریها و به‌رغم آنکه می‌دانم به حیثیت اینجانب لطمه خواهد خورد آماده‌ام مسوولیت تحقیق و بررسی جهت تعیین صحت و سقم این حوادث و اخبار رسیده را بر عهده گیرم."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار