بازدید 37109
گمانه زنی های جدید در مورد؛

تغییرات مدیریتی مهم در وزارت کشور

همچنین شنیده ها حاکی است که، قرار است کارگروه مشورتی تعیین استانداران برای پیشنهاد به رئیس‌جمهور، از سوی دکتر احمدی‌نژاد با حضور علی کردان، اسفندیار رحیم مشایی و محمدرضا رحیمی تشکیل شود.
کد خبر: ۶۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۲ 12 September 2009
خبرهای رسیده، حکایت از تغییر و تحولات در مجموعه وزارت کشور دارد.

به گزارش «تابناک»، ارشاد منش، معاون مهندسی وزارت دفاع در دولت نهم و شهردار منطقه 2 تهران در زمان شهرداری دکتر احمدی‌نژاد به معاونت عمرانی وزارت کشور منصوب خواهد شد.

بنابر این گزارش، از میان آقایان سید مهدی هاشمی، قائم مقام کنونی وزیر راه و ترابری، پیریایی معاون هماهنگی محمدرضا رحیمی معاونت حقوقی ـ پارلمانی رئیس‌جمهور و فتح‌اللهی، معاون سیاسی ـ امنیتی دفتر رئیس‌جمهور که در زمان استانداری اردبیل نیز معاون سیاسی امنیتی محمود احمدی‌نژاد در اردبیل بوده است، یک نفر جانشین کامران دانشجو در معاونت سیاسی ـ امنیتی وزارت کشور خواهد شد که شانس آقای فتح اللهی برای این پست بیشتر به نظر می رسد.

همچنین قرار است، کبیری مدیر کل دفتر وزارتی وزارت دفاع در دولت نهم جانشین خانلو، مدیر کل دفتر وزارتی وزرات کشور شده و خانلو احتمالا به معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری خوزستان می‌رود.

بنابر این گزارش، همچنین شنیده‌ها از ابقای علیرضا افشار در معاونت اجتماعی و تغییر قطعی حجت‌‌الاسلام موسی پور، معاون حقوقی ـ پارلمانی این وزارتخانه خبر می‌دهند.

همچنین شنیده ها حاکی است که، قرار است کارگروه مشورتی تعیین استانداران برای پیشنهاد به رئیس‌جمهور، از سوی دکتر احمدی‌نژاد با حضور علی کردان، اسفندیار رحیم مشایی و محمدرضا رحیمی تشکیل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بس کنید!
دست بردارید از سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مسایل کوچک .
آقا یا خانمی که نظر داده ای یکهو بگو هیچ خبری داده نشود تا بر کسی معلوم نشود چه خبر است؟ اصلا دوست عزیز مردم ایران را کور و کر کنند شما و همفکرانتان راضی می شوید؟؟
خدا این کشور را خودش حفظ کند که تمام اثار تمدن و فرهنگ و تاریخ ان به خطر افتاده .و از خزر ما را بیرون کردند تازه این اقا میگه بس کنید از سیاه نمائی و مسائل کوچک را رها کنید. حذف ایرا ن از خزر و خلیج فارس و .... کوچک است؟؟؟؟؟
تابناک عادت دارد که هر اتفاقی که می افتد اسم کردان و . . . را بیاورد. هنوز خیلی از وقتی که او را به عنوان وزیر و . . . معرفی کرده بود نمی گذرد. دست بردارید از این دو به هم زنی هایتان.
حالا که جامعه به آرامش نیاز دارید انگار شما خوشتان نمی آید، عکس وزیر مربوطه را به عمد با لباس نظامی می زنید و خبرهای التهاب آور منتشر می کنید!
در احادیث آمده است، وای به حال کسی که رمضان بگذرد و او . . .
چه فایده که بگویم، شما رمضان هم آمد و دست از این کارتان برنداشتید
بابا فکر آرامش جامعه باشید، حالا که ادعاهای کروبی تمام شد شما یک بازی جدید را شروع می کنید؟
سیاه نمائی یعنی چه؟ دوباره پاراگراف آخر را بخون: قرار است کارگروه مشورتی تعیین استانداران برای پیشنهاد به رئیس‌جمهور، از سوی دکتر احمدی‌نژاد با حضور علی کردان، اسفندیار رحیم مشایی و محمدرضا رحیمی تشکیل شود. وجداناً اگه دیدی خیلی سفیده بعد بگو سیاه نمائی نکنید
خدمت کامنت گذار اول: لطفاً سرتان را از توی برف دربیاورید
هر کی که مسولیت میگیره به خون شهدا قسم برای مردم کار کنه
سالی که نکوست از بهارش پیداست
واقعا تو این مملکت قحط الرجال است انگار به جز علی کردان، اسفندیار رحیم مشایی و محمدرضا رحیمی کسی دیگری وجود ندارد. حرفهای آقای رییس جمهور محبوب یادمان نرفته که از شکستن حلقه بسته اداره کشور گفته بود
شنیدها حاکی از این است که .........خبرهای رسیده ......... واقعا چه می خواهید بگویید.
از جناب آقای احمدی نژاد که از تجربیات و توانمندی های آقایان کردان و رحیمی استفاده می کنند، خیلی تشکر می کنم!!!! حالا به نظر شما اوضاع سفید شد؟ خوشحال شدید؟ ایران آباد شد با این سفید نمایی؟
بي زحمت شما هم يك امكاني را به كاربرانتان بدهيد كه درباره كامنت ها راي بدهند تا همه بدانند اكثريت در گوشه اي از اجتماع با كيست ؟؟
چرا عکس عوض کردین عکس قبلی درست تر بود
وزارت کشور که سالی یکبار داره تغییرات پیدا میکنه خبر جدیدی نیست.رییس جمهور عوض میشه انقدر تغییرات نداریم که الان داریم
این سایت تابناک خیلی بدبخته!
میخواد فقط بگه من باید رای میاوردم نه احمدی نژاد!
به فکر خبررسانی درست و از روی وجدان نیست.
حالا راجع به این خبر باید بگم که کس دیگه ایو نداره که باهاش مشورت کنه
کسی که در اول نظر داده و گفته دست بردارید از سیاه نمایی
1-شاید منافعی دارید که از به خطر افتادن ان میترسید
2-همین مسایل گوچک (البته به نظر شما)هستن که قطره قطره دریا شده
3-خیلی ساده لوحانه به مسایل نگاه میکنید
حرف زياده مثل حرفهاي كه VOA يا BBC يا هر كدوم از اين بنگاه هاي دوروغ پراكني كه پخش ميكنند .ولي نكته اينجاست كه شنونده بايد عاقل باشد. جالبه هر روز دم خروس خبراشون درمياد ولي انگار نه انگار
چي بگم والله
سفيد سفيده!!!!
حالا.........
كاشكي ميشد از اين كار گروه براي تصميم گيري براي منافع ملي استفاده ميشد مخصوصا درياي خزر و خليج فارس
جواب كامنت اول در مورد مسائل كوچك :از قديم گفتن قطره قطره جمع گردد وانگهي تاتهشو خودت برو
چه شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جواب كامنت چهارم : 1- ادعاهاي كروبي تمام نشدوتازه شروع شده چون اگه كمي در موردادعاهاي او شك داشتيم با حمله به دفترشوبردن اسناد شكمون تبديل به يقين شد2-كاش فقط مشكل لباس نظامي باشه نگراني اصلي اينه كه از فردا تمام استانداراو فرمانداراهم از بين دوستان نظامي تعيين بشن انوقت چه شود
برادر عزیز مهندس نجار وآقای کبیری را از نزدیک می شناسم حدود20 سال در صنعت سیمان کار می کنم وبامهندس نجار وآقای کبیری که اولین استاکر وریکلایمر وبعد هم رولرپرس آسیاب سیمان را با اونها در حدید ساختیم دوست وآشنا هستم انسانهای خوب ودر ستی هستند خدایی من یک غریبه ام وشب قدر دارم نظر می دهم خدا کنه خیریت باشد برای مملکت ومردم عزیز ایران .موفق باشید انشاالله...
بابا بي خيال چه اهميتي داره تابناك چي مي نويسه مگه كي تابناك مي خونه...
من كه فقط از خونه چون فيلتر شكنم كار نمي كنه يه سر زدم كه ببينم واسه جلايي پور و آزاديش چيزي نوشته يا نه كه ديدم ننوشته...
گفتم كه تابناكي هاي عزيز(تابناكي به چه كسي اطلاق مي گردد !!!!!!) بدانند و يا ايرنايي هاي عزيز :) نشان ندهيد ولي لذتش را ببريد و با دوستانتان هم قسمتش كنيد D:
خدمت کامنت گذار اول: لطفاً سرتان را از توی برف دربیاورید
دمت گرم داشتیم
حالا که تابناک درست میگه چرا بدتان مییاد.حقیقت تلخ هست
همچنین شنیده میشود تابناک به هوچیگری خود کماکان ادامه میدهد!
این سه اسم آخر حداقل از ابطحی و تاج زاده و رمضان زاده بهترند تابناک جون!
به نظز من هم سیاه نمایی است. رویه های جاری در مملکت نسبت به 4 سال قبل یا حتی 8 سال قبل خیلی تفاوتی نکرده. فقط همه حساس شدن.
مثل اینکه آقایون یه عده ای را اجیر کردن تا تو این حوزه هم با گذاشتن کامنت های نوشته شده در .. اطلاع رسانی سایتهای بی طرف و منصفی مثل تابناک را تحت الشعاع قرار بدن
اللهم الشفع کل مریض
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها