بازدید 23869

خانم قايقران فراري به ايران باز مي‌گردد؟

کد خبر: ۶۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۶ 12 September 2009
نايب رئيس بانوان فدراسيون قايقراني و سرپرست اعزامي تيم ملي دراگون بوت به مسابقه‌هاي قهرماني جهان در جمهوري چک گفت: «ان شاء الله مينا عليزاده به زودي به ايران بازمي گردد.»

به نوشته «سرمايه» به نقل از ايسنا، دو هفته پيش هنگام بازگشت تيم ملي دراگون بوت از مسابقه‌هاي جهاني چک، مينا عليزاده ملي پوش بانوان ايران بدون هماهنگي با سرپرست تيم به ايران بازنگشت. پس از اين مساله مسئولان فدراسيون قايقراني تلاش‌هايي را براي بازگرداندن وي انجام دادند اما اين تلاش‌ها تاکنون بي نتيجه بوده است.

به گفته مسئولان فدراسيون قايقراني عليزاده نزد برادرش در آلمان به سر مي‌برد و به ايران بازمي‌گردد و هيچ موضوعي در مورد پناهندگي اين ملي پوش ايراني وجود نداشته است.»

مهين فرهادي زاد، نايب رئيس بانوان فدراسيون اظهار کرد: «مشکلي وجود ندارد و اين ملي پوش به زودي به ايران بازمي‌گردد. او هم اکنون نزد برادرش در آلمان به سر مي‌برد و بعد از اينکه ديد و بازديدش تمام شود، به ايران مي‌آيد. البته اين اطلاعات را خانواده‌اش به ما دادند؛ چراکه آنها با او در ارتباط هستند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
شما گفتید و ما باور کردیم او براش هیچ مشکلی ایجاد نمی شه. خیال راحت باشه
بچه گول ميزني 2 زار بده آش به همين خيال باش كه برگرده چرا رفت چرا برگرده
چرا فراری؟ اگه یکی نخواهد در ایران زندگی کند فراری محسوب می شود؟
خوش به حالش مفتي به ديدار خانوداده و برادر و دوستان و جاهاي ديني ميره و بعد هم با سلام و صلوات دوباره به تيم دعوت ميشه!!
چه ایشان برگردند یا برنگردند اولین کسی نیستند که حاضرند حتی با صرف هزینه های گزاف ایران را ترک کنند سالهاست که نخبگان علمی ، ورزشی و حتی سیاسی فرار رار بر قرار ترجیه میدهند بهتر است مسئولان محترم به جای پیگیری بازگشت ایشان به صورت ریشه ای با این مسئله برخورد کنند که اصولاً چرا ایرانی ها هیچ دلبستگی بجز دلبستگی های عاطفی و بعضا عرق ملی علاقه ای به ماندن در این کشور ندارند و در صورتی که امکانات مهاجرت برایشان فراهم شود از آن استقبال خواهند کرد البته این موضوع در کشورهای جهان سوم و فقیر بسیار معمول است اما در مورد کشور ایران این موضوع واقعاً جای تامل است
نكنه خانواده اشو زير فشار قرار دادن كه مجبورش كنن برگرده
دوباره شما از اتفاق ساده معمولی خبر و تیتر درست کردید؟ بابا بنده خدا رفته صله ارحام انجام بده.
واقعا هیچ مشکلی وجود نداشته و ندارد. حیونکی!خیلی جالب است! یک ورزشکار با ویزای ورزشی و به عنوان نماینده ایران جهت شرکت در مسابقات بین المللی اعزام شود و ناگاه ایشان هتل محل اقامت را ترک کرده و برای دیدن برادرش به کشور دیگری (آلمان) برود.بدون اطلاع! مسئولان مگر نمیدانند که باید از همه کسانی که به نحوی میخواهند به عنوان نماینده ایران به خارج از کشور بروند بایداول تعهد و اوراق بها دار به عنوان ضمانت گرفته شود تا اینگونه افراد نتوانند از این طریق پناهنده شوند و باعث جو تبلیغاتی بر علیه نظام اسلامی نشوند.و در صورت پناهندگی از طریق قانونی به ایران بازگرداننده شوند.
اميدواريم چنين باشد البته ازاين دختر ها اين چنين كارهايي اننظار ميرود بايد فكر اساسي كرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل