بازدید 8884

جاعل ۶۰ ميلياردي به دام افتاد

کد خبر: ۶۳۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 06 November 2016
فرمانده انتظامي استان از دستگيري جاعل ۶۰ ميلياردي در شهرستان كرج خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار کامراني صالح در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس گفت: در پي مراجعه فردي به کلانتري ۲۶ ماهدشت و اعلام شكايت مبني بر سرقت و جعل دسته چك و خرج آنها با ارقام ميلياردي در بازار، پيگيري موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران اين کلانتري قرار گرفت.
 
در تحقيقات تكميلي ماموران و استعلام از بانک‌هاي صادرکننده چک مشخص شد که چندين دسته چک با نام شاکي و ظاهرا با مدارک قانوني صادر شده و در بازار خرج شده است.
 
وي گفت: مالباخته در تحقيقات ماموران اظهار داشت، احتمال مي‌دهد از سوي شريک سابقش که به دليل اختلاف کاري مدتي است ديگر با هم کار نمي‌کنند مورد کلاهبرداري قرار گرفته باشد؛ بنابراين اقدامات پليسي جهت شناسايي و دستگيري شريک مالباخته آغاز شد.
 
اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموران پس از چندين شبانه روز اقدامات اطلاعاتي و تحت نظر قرار دادن محل کار و منزل فرد مظنون به کلاهبرداري، در نهايت نامبرده را در محل کارش دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامي استان البرز با بيان اينکه شريک کاري فرد مالباخته که در ابتدا منکر جعل دسته چک و کلاهبرداري شد در مواجهه با مالباخته و اسناد و مدارک موجود ضمن اعتراف به جرم خود مبني بر جعل دسته چک، در خصوص شيوه و شگرد کلاهبرداري بيان داشت: شاکي، شريک سابق وي بوده که به علت اختلاف به وجود آمده بين آنها با سند سازي، جعل دسته چک و جعل امضا اقدام به کلاهبرداري از وي مي‌کند. متهم دستگير شده همراه با پرونده متشکله جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل