بازدید 5824
۱

دومین هفته آبان با قیمت فروش دلار، یورو و درهم

بیشترین قیمت فروش دلار آمریکا در پایان معاملات روز سه شنبه هفته گذشته رقم خورد. همچنین یورو در بازار آزاد هفته گذشته بیشترین قیمت فروش را در پایان هفته تجربه کرد. و هر درهم امارات روندی صعودی در طول هفته گذشته داشت و روز چهارشنبه بیشترین قیمت فروش را ثبت کرد.
کد خبر: ۶۳۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 04 November 2016
به گزارش «تابناک اقتصادی» در دومین هفته از آبان 95، بازار آزاد ارز و بازار داخلی سکه و طلا با افزایش و کاهش در قیمت گذاری همراه بود.

بر اساس این گزارش، در هفته منتهی به سیزدهم آبان ماه 95، دلار آمریکا در بازار آزاد ارز، در شروع هفته با میانگین قیمت 36 هزار و 89 ریال به فروش رسید. در روز بعد با کاهش 4 ریال به رقم 36 هزار و 85 ریال رسید. در سومین روز هفته گذشته، با افزایش 84 ریال همراه بود و به ایستگاه 36 هزار و 169 ریال رسید. در پایان معاملات یازدهم آبان، با 71 ریال افزایش به قیمت 36 هزار و 240 ریال به فروش رسید. دلار آمریکا در دو روز پایانی هفته گذشته، روندی کاهشی در پیش گرفت، بر این اساس در پایان معاملات چهارشنبه و پنج شنبه به ترتیب با کاهش 44 و 90 ریال قیمت گذاری شد. به طور میانگین هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز هفته گذشته، با قیمت 36 هزار و 148 ریال فروخته شد.

دومین هفته آبان ماه با قیمت فروش دلار، یورو و درهم

در بازار آزاد ارز دومین هفته از آبان ماه 95، هر یورو در شروع هفته، 39 هزار و 679 ریال قیمت گذاری شد. در پایان معاملات یکشنبه، کاهش 105 ریالی را تجربه کرد و در پایان معاملات دوشنبه، افزایش قیمت داشت و به رقم 39 هزار و 705 ریال رسید. در چهارمین روز از هفته گذشته، 72 ریال کاهش قیمت داشت. ولی بر خلاف دلار آمریکا، در دو روز پایانی هفته روند افزایشی در پیش گرفت و به ترتیب، 192 و 45 ریال افزایش قیمت داشت. بنابراین هر یورو در طول هفته گذشته به طور میانگین با قیمت 39 هزار و 714 ریال قیمت گذاری شد.

دومین هفته آبان ماه با قیمت فروش دلار، یورو و درهم

و اما سومین ارز پرطرفدار در بازار آزاد ارز، درهم امارات می‌باشد. درهم امارات بر خلاف دلار آمریکا و یورو، تا پایان روز چهارشنبه روندی صعودی داشت. به طوریکه در ابتدای هفته با 9 هزار و 870 ریال قیمت گذاری شد. در پایان معاملات یکشنبه، افزایش 7 ریالی داشت و دوشنبه نیز توانست با افزایش 12 ریال به رقم 9 هزار و 889 ریال برسد. درهم امارات در پایان معاملات سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته، به ترتیب افزایش 9 و 11 ریالی داشت. ولی پایان هفته کاهش 3 ریال را تجربه کرد و به قیمت 9 هزار و 906 ریال فروخته شد. بنابراین هر درهم امارات به طور میانگین در هفته گذشته، 9 هزار و 892 ریال قیمت گذاری شد.

دومین هفته آبان ماه با قیمت فروش دلار، یورو و درهم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلار دیگه کمتر از 3600 نمیشه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر