بازدید 7151

راهپیمایی معترضان در پایتخت ونزوئلا

ايجاد تغييرات جدي و اساسي در نوع برنامه‌هاي آموزش عادي و آموزش و پرورش ونزوئلا كه توسط دپارتمان و رييس جمهور صورت گرفت باعث شد تا مردم به خيابان‌هاي «كاراكاس» ـ پايتخت ونزوئلا ـ بروند و اعتراض خود را با راهپيمايي به گوش مسوولان برسانند.
کد خبر: ۶۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۵ 12 September 2009
رسانه‌هاي دولتي ونزوئلا اعلام كردند: مردم كه در ميان آن‌ها محصلان و دانشجويان به چشم مي‌خورد، طي انجام يك راهپيمايي در خيابان‌هاي «كاراكاس» اعتراض خود را مبني بر تغيير در قوانين آموزشي كشور اعلام كردند.

به گزارش ايسنا، يكي از روزنامه‌هاي دولتي چاپ ونزوئلا از قول رييس دپارتمان آموزش اين كشور نوشت: ايجاد تغييرات جدي و اساسي در نوع برنامه‌هاي آموزش عادي و آموزش و پرورش ونزوئلا كه توسط دپارتمان و رييس جمهور صورت گرفت باعث شد تا مردم به خيابان‌هاي «كاراكاس» ـ پايتخت ونزوئلا ـ بروند و اعتراض خود را با راهپيمايي به گوش مسوولان برسانند.

در اين روزنامه‌ همچنين آمده است: اين تغييرات كه باعث ايجاد راهپيمايي در خيابان‌ها شد، به دليل تغييرات محسوس ايجاد شده در قوانين آموزشي كشور از جمله تغيير در مطالب كتب درسي به ويژه تاريخ و تغيير در ساعات كلاس‌هاي درسي هم در مدارس و هم در دانشگاه‌هاي كشور است.

گفته مي‌شود، اين راهپيمايي با دخالت پليس و ماموران امنيتي و مجروح شدن 12 نفر خاتمه يافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار