بازدید 5654
۳

پنجمین قربانی کودک آزاری طی دو ماه

کد خبر: ۶۳۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 02 November 2016
«محمدامین» کودک 9 ساله ای که بنا به اظهارنظر پزشکان و قاضی ویژه قتل عمد مورد کودک آزاری بی رحمانه قرار گرفته در حالی دچار مرگ مغزی شد که پنجمین قربانی کودک آزاری منجر به مرگ طی 2 ماه گذشته در مشهد است.

به گزارش روزنامه خراسان، صبح روز دوشنبه گذشته، کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی، گزارشی از ماجرای یک کودک آزاری در مشهد که احتمال مرگ مغزی کودک وجود داشت را به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارسال کردند.
 
در پی دریافت این گزارش قاضی ویژه قتل عمد بلافاصله برای بررسی موضوع عازم بیمارستان امدادی مشهد شد. تحقیقات مقدماتی قاضی «علی اکبر احمدی نژاد» با توجه به اظهارنظر پزشکان معالج بیانگر آن بود که کودک 9 ساله در حالی که آثار ضربه به سر و علایم کبودی و سوختگی وحشتناکی بر پیکر نحیفش خودنمایی می کرد، دچار مرگ مغزی شده است و دیگر چشم هایش را نخواهد گشود. آثار کودک آزاری های بی رحمانه ای که روی بدن «محمدامین» نقش بسته بود همه اعضای کادر درمانی و عوامل تحقیقات قضایی را تحت تاثیر قرار داد و مشخص شد که این کودک نیز قربانی دیگری از «ماجراهای طلاق» است.
 
ناپدری 34 ساله این کودک که وی را به مرکز درمانی رسانده بود در بازجویی ها به قاضی ویژه قتل عمد گفت: وقتی از همسرم جدا شدم دختر خردسالی داشتم که هم اکنون با مادرم زندگی می کند. پس از آن با زن دیگری که او نیز از همسرش جدا شده بود و پسر 9 ساله ای داشت ازدواج کردم اما از مدتی قبل بیکار شدم و همسرم با خودرو خودش مسافرکشی می کرد تا امور زندگی را بگذرانیم. در این میان «محمدامین» پسر 9 ساله همسرم که به بیماری آسم مبتلا بود دچار سرماخوردگی شد که او را نزد پزشک بردیم و طی چند روز آمپول هایش را تزریق کردیم اما امروز وقتی آخرین آمپول را به او تزریق کردیم و به منزل بازگشتیم در حال تعویض لباس، ناگهان صدای افتادن چیزی توجهم را جلب کرد. وقتی به عقب برگشتم دیدم که «محمدامین» بیهوش روی زمین افتاده است. در این هنگام با اورژانس تماس گرفتیم و فرزندم را که به حالت کما رفته بود به بیمارستان ثامن رساندیم اما پزشکان با مشاهده وضعیت وخیم «محمدامین» او را به بیمارستان امدادی اعزام کردند. وی در پاسخ به سوال مقام قضایی درباره آثار سوختگی و کبودی وحشتناک روی بدن «محمدامین» نیز گفت: او بچه بیش فعالی بود که «خودآزاری» می کرد. گاهی با فندک خودش را می سوزاند! چند روز قبل هم زمانی که از مدرسه به منزل بازمی گشت داخل جوی آب افتاده بود! در این هنگام قاضی ویژه قتل عمد سوال کرد چرا آثار کبودی و سوختگی را به پزشک معالج نشان ندادی؟ که ناپدری پاسخ داد: من این آثار را ندیده بودم!!
 
مادر این کودک بی گناه نیز گفت: همسر اولم مردی معتاد بود که از او جدا شدم و دوباره با این مرد (ناپدری) ازدواج کردم اما تنها از 2 روز قبل متوجه آثار سوختگی و کبودی روی بدن پسرم شدم! بنا بر این گزارش، پزشکان معالج روز گذشته مرگ مغزی محمدامین را تایید کردند و باز هم پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی احمدی نژاد گشوده شد.

مقام قضایی در حالی مادر و ناپدری این کودک 9 ساله را با صدور قرار قانونی بازداشت کرد که طی 2 ماه گذشته 5 کودک در مشهد بر اثر کودک آزاری جان باخته اند اما آن چه در همه قربانیان کودک آزاری های مذکور مشترک است، موضوع «طلاق» است و همه این کودکان بی گناه فرزند طلاق بوده اند بنابراین زنگ خطر جدی برای مسئولان امور اجتماعی و فرهنگی جامعه به صدا درآمده است تاشاید چاره ای بیندیشند!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
فقر بیکاری اعتیاد بلای خانواده ها کودک آزاری ، همسر آزاری ، خودکشی لطفا مسئولین فکری به حال معیشت مردم کنند به امید بسیج همگانی برای زدودن چهره زشت فقر ، جهل ، اعتیاد ، نا امیدی از رحمت خدا
"تا شاید چاره ای بیاندیشند" جمله زیبایی است
تمام این بلاها علتش کمبود فرهنگي است که از اختلاف طبقاتی حاکم در جامعه نشئت میگیره.فقر و عدم آرامش و ثبات
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار