بازدید 1650
ونگر:

با برنامه‌هاي بلاتر، الان مسي را نداشتيم

سسک فابرگاس وقتش را اينجا تلف نکرده است. مسي از بارسلونا هم نمونه خوبي است. بارسلونا مسي را در 12 سالگي از آرژانتين به خدمت گرفت، هزينه درمان پزشکي او را پرداخت و تمامي خانواده‌اش را با او به اسپانيا برد.
کد خبر: ۶۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۴ 11 September 2009
سرمربي تيم فوتبال آرسنال انگليس معتقد است، اگر رييس فيفا برنامه‌هاي جديد خود را قبلا اجرايي کرده بود، الان ليونل مسي وجود نداشت.

به گزارش سايت تريبال فوتبال، آرسن ونگر در واکنش به انتقادهاي اخير فيفا از سياست جذب بازيکنان جوان توسط آرسنال گفت: اگر کودکي داشته باشيد که در فوتبال استعداد دارد، بهترين فرصت براي پيشرفت او به عنوان يک بازيکن چيست؟

وي افزود:‌ اگر کودکي داشته باشيد که در موسيقي استعداد دارد، سعي مي‌کنيد او را در يک مدرسه موسيقي خوب بگذاريد نه يک مدرسه متوسط. چرا اين اتفاق نبايد در فوتبال بيفتد؟

ونگر تاکيد کرد: به اندازه کافي در فوتبال بوده‌ام که بدانم بهترين‌ها بايد با بهترين‌ها بازي کنند. آموزشي بهتر از اين وجود ندارد.

سرمربي فرانسوي آرسنال اظهار داشت: سسک فابرگاس وقتش را اينجا تلف نکرده است. مسي از بارسلونا هم نمونه خوبي است. بارسلونا مسي را در 12 سالگي از آرژانتين به خدمت گرفت، هزينه درمان پزشکي او را پرداخت و تمامي خانواده‌اش را با او به اسپانيا برد.

وي ادامه داد: مسي بهترين بازيکن جهان و مثال خوبي است از آنچه فيفا در مقابل آن ايستادگي مي کند. در بارسلونا او به خوبي آموزش داده شد و از نظر پزشکي تحت مراقبت قرار گرفت. آيا بايد چنين چيزي را ممنوع کرد؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر