بازدید 1510
برهاني‌نژاد:

از مسی‏ها خواسته‌‌ام كمتر مصاحبه كنند

مس در ديدار با تيم‌هايي كه ضد فوتبال بازي نمي‌كنند خيلي خوب بازي مي‌كند و ذوب آهن نيز فوتبال خوبي را ارائه مي‌دهد. اميدوارم شاهد يك ديدار جونمردانه و خوب باشيم.
کد خبر: ۶۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۲۵ 11 September 2009
مديرعامل باشگاه مس كرمان گفت: از بازيكنان تيم خواسته‌ام كمتر مصاحبه كنند تا حاشيه‌اي پيش نيايد.

عبدالرضا برهاني نژاد در گفت و گو با فارس اظهار داشت: خدا را شكر كه تيم مس به اوج بازگشت. مطمئن بودم بعد از دو سه ديدار اول فصل تيم هماهنگ خواهد شد. اين تيم كاملا حرفه‌اي بسته شده است. از بازيكنان هم خواسته‌ايم كمتر مصاحبه كنند تا حاشيه‌اي پيش نيايد؛ البته آنها ممنوع المصاحبه نيستند.

وي ادامه داد: به دليل اين كه چند بازيكن جديد به تيم مس اضافه شده بودند و چند بازيكن هم از اين تيم جدا شدند ناهماهنگي ابتداي فصل كاملا طبيعي بود.

مديرعامل باشگاه مس در مورد ديدار روز يكشنبه با ذوب آهن گفت: حريف تيم ريشه دار و خوبي است و كادر فني و مديريتي قدرتمندي هم دارد. مس در ديدار با تيم‌هايي كه ضد فوتبال بازي نمي‌كنند خيلي خوب بازي مي‌كند و ذوب آهن نيز فوتبال خوبي را ارائه مي‌دهد. اميدوارم شاهد يك ديدار جونمردانه و خوب باشيم.

برهاني نژاد در مورد حساسيت تيم‌هاي صنعتي در ديدار با يكديگر عنوان كرد: تيم‌هاي صنعتي با يكديگر دوست هستند و تنها در ميدان مسابقه است كه آنها رقيب يكديگر محسوب مي‌شوند. هيچ حساسيتي در اين مسابقه وجود ندارد و پاداش ويژه هم براي پيروزي در نظر نگرفته‌ايم. در صورت پيروزي همان پاداش هميشگي برد به بازيكنان پرداخت مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار